|
||||
|
||||
Soms pak ik de fiets. Laatste tijd veel minder, want moet nieuw achterwiel, as/lagers zijn kapot.
Sparta Bad Bullet.
|
|||
|
|||
4 jaar na mijn auto ongeluk ben ik weer gaan kijken voor een MTB.
Het is deze geworden: De fiets weegt 10,6kg, en xt afgemonteerd. |
|
||||
|
||||
ik heb een auto gekocht zodat ik niet hoef te fietsen
|
||||
|
||||
Af en toe spring ik ook nog weleens op de bike!
En zo staat ie er nu bij.. |
|
||||
|
||||
Net en nieuwe fiets en trek 2.1 shimano 105 afgemonteerd. Handig als je schoonvader fietsenmaker is. Me meiske rijd op en trek madone 3.1wsd ultegra afgemonteerd.
|
|
||||
|
||||
gouwe ouwe topic, rij op een challenge focus ligfiets!
|
||||
|
||||
4 weken geleden een Bulls 7008 gekocht. Aluminium, vering en schijfrem voor, Shimano Deore LX en een versleten zadeltje. Prijsje was 3 tientjes. Niet gejat. Eerste eigenaar (Kreder). Topfietsje. Heerlijk om op te fietsen.
|
||||
|
||||
Quote:
ligfiets ,doe maar lekker lui zelf van mijn 8e tot mijn 20e aan fietscross gedaan daarna nog 2 jaar trainer daarna aan het huis bouwen begonnen dus fietsen hoo maar fiet nu alleen maar op de gazelle van mijn vrouw met het zitje voorop |
|
||||
|
||||
heb heel wat jaren versleten op deze kuwahara:
uit eindelijk verkocht aan het nederlands bmx musuem omdat ik hem niet meer gebruikte en ik er toch zeker van wou zijn dat die gespaard zou blijven daarna jaren een bierfiets gehad omdat school met OV ging en nu sinds 1,5 jaar een create bike om weer wat conditie te krijgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Fietsen, maar dan wel in het seizoen hou niet zo van fietsen in de kou
Heb zelf een giant tcr composite 105 afgemonteerd
|
|
||||
|
||||
verdorie begint toch weer te jeuken bij die foto van de kuwahara
ben zelf begonnen met een batavus met trommelrem achter toen ook een nieuwe kuwahara ET van pa en ma gekregen daarna redline pl20, GT Proseries ex Corine Dorland (is daar wereldkampioen mee geworden),redline RL20 met flightcranks waarvan twee keer de de as kapot getapt en 2 keer het frame gelast. nu helemaal niks meer liggen alleen nog wat oude shirts en een redline broek laatst de wall of fame naar het oud ijzer gebracht met verdraaide one piece cracks kapot gesprongen velgen en sturen. |
|
||||
|
||||
ik heb 3 rocky mountain element met scandium frames en carbon achter bruggen. maar heb geen tijd om te fietsen
|
|
||||
|
||||
Zelf heb ik een Bertelotti scorpione volledig shimano 105 afgemonteerd. Inmiddels 2x elfstendentocht gefietst maar voornamelijk mooi weer fietser
|
|||
|
|||
Quote:
die klinkers die er liggen zijn toch ancienne belgique koperbruin van steenbakkerij vande moortel sorry voor de off topic mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
mooi lijstje fietsen! zelf nooit aan het echte crossen toe gekomen wel veel buiten het fietspad geweest maar mis het fietsje nog wel steeds heel erg! EDIT: geen idee wat voor stenen het zijn die dingen liggen er al zolang als dat ik kan lopen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
crap,die is niet bang.....
|
||||
|
||||
Quote:
Kan niet goed wezen voor zon fiets, dingen zijn zo stijf als maar zijn kan. Om nog maar te zwijgen over wat zon ding kost
|
|
||||
|
||||
maakt het filmpje niet minder leuk!
|
||||
|
||||
freestyle gebeuren vroeger ook wel geprobeerd maar is echt niet goed voor de velgen ,freestyle fietsen hebben niet voor niks meer spaken
|