|
||||
|
||||
Ik laat deze meeting niet aan me voorbij gaan, ik neem me wel een paraplu mee, en als het regend hebben we pech, maar ik denk eerder dat het hard gaat waaien doet het nu ook al dus laat maar lekker waaien, dat is nog niet zo erg..
Gr Ronnie, @ Alberto vergeet de flyers niet he, zullen genoeg mensen zijn die er eentje willen hebben..(ik,ik,ik) tot morgen
|
|||
|
|||
de wind gaat vanmiddag rustig aan doen
morgenochtend in het oosten wat regen later zonninge perioden zo nu en dan een bui de zon is er al dik bij hier als het morgen zo is doen we het er voor toch ........ @ ronnie ...gtitdi ( eddie ) heeft de flayers in de jetta |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal ik me wel melden.. en anders kom ik wel even naar je toe, weet namenlijk niet wie eddie is haha En voor dat weer ben ik wel te porren.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
dit is eddie ..... |
|
||||
|
||||
Ok ik zal een "WANTED DEAD or ALIVE " foto ervan maken en die op me golf plakken hahaha, zal ik hem zeker vinden haha bedankt..
We zullen ons morgen wel zien... Gr Ronnie
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoop dat het weer voor de mensen daar wel beter is als vandaag. Beloofd weinig goeds...
|
||||
|
||||
Ik kom ook.. weet alleen vanwege het weer niet of ik met de ragtop of gti ga.. denk dat t weer wel beter word als vandaag. Buienradar.nl zegt 60% kans op regen, hoeveelheid 2mm.
|
|
||||
|
||||
Even een vraagje.. Rijden er heel toevallig nog meer mensen vanuit het zuiden van het land die kant op?
Ik en Gijs rijden in iedergeval met z'n 2je die kant op we willen rond een uur of 10 vertrekken vanuit Den Bosch. Zijn er mensen die zich bij ons aan willen sluiten of zijn er mensen die in een groep rijden waar wij bij aan kunnen sluiten? :P |
|
|||
|
|||
ik ga zoiezo weer of geen weer !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
was vandaag toch niks mis mee vanmorgen was er nog een bui verder was het super toch , beetje wind maar das niet zo erg maar wat maken we ons druk om het weer een echte liefhebber die gaat weer of geen weer , echte liefhebbers laten deze meeting niet schieten |
|
||||
|
||||
vandaag was het weer super!(op die ene bui na) ga toch wel mooi met de kever.. heb hem niet voor niets Hij is weer helemaal klaar voor t meetingseizoen! Hopelijk kom ik wat meetinggangers tegen .. rijd ik daar wel echteraan.
|
|
||||
|
||||
@ Soumensch; WHOEI!! Dat ding wil ik ff in real life bekijken!
Mijn Jetta is er klaar voor; vandaag uitgelijnt en alle vloeistoffen gecontroleerd. Nog ff wat diesel erin en dan roken we die kant op!
|
||||
|
||||
Hoop dat er geoeg oud spul is.. luchtgekoeld en MK1's.
|
|
||||
|
||||
Golf is net klaar ,schuur weer opgeruimd ,zwager gebeld ,want die moet natuurlijk ook even mee!
Weer of geen weer ,we komen even buurten !
|
||||
|
||||
Ik ga zo nog even mijn auto wassen.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Corrado is gewassen maar niet gepoetst, geen tijd voor gehad, maargoed tis maar een daily Nou hopen dat de kater morgen niet te zwaar is en volle sjars die kant op.
|
|
|||
|
|||
heb de jettski ook weer schoon .
morgen even tanken bij de esso in bergum want na 560 km komt de tank meter nu eindelijk over de helft en dan op naar drachten , voor het konvooi eens kijken wie er allemaal langs komen |
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag ff nieuwe contactpuntjes in mn Jetta gegooid, en hem 1,5cm omlaag geschroefd.
Ben alleen te lam om hem te wassen dus hij is niet echt in showstaat Dus ik ben der klaar, en ik rij in colonne met Sanderz |