|
|||
|
|||
Heb wel foto's van de buggy maar geen digitale stond nog wel een keer een kleinte in de PVW bij het verslag van GTI International 2003.
|
|
||||
|
||||
Quote:
de oranje golf was mijn auto |
|
||||
|
||||
Ik heb effe moeten spitten maar heb hem toch gevonden,Jan zijn buggy hier op vw forum 2003 samen met Chiel
|
|
||||
|
||||
LOL, met chiel erin is het net een Dinky toy,.
|
||||
|
||||
@polo1l: was in drachten dacht ik, kan dat kloppen? Heb de foto nog wel, waar jouw golf alleen opstaat. Mocht je er belang bij hebben, wil ik je hem wel opsturen.
Was ook op die dag dat ik voor het eerst de golf van jeroen dik over het asfalt zag "vliegen" |
|
||||
|
||||
hofstade 2000
heb ik er nog wel meer van trouwens, en heb zowieso laatst vanalles in het album "old meeting" ge-upload
|
||||
|
||||
Quote:
Waar is Jan dan? Ik zie alleen Chiel met een extra setje armen
|
||||
|
||||
Quote:
ronnie dat kan wel kloppen is al effe geleden dit ik heb er wel belang bij heb namelijk maar een paar foto's van mijn oude auto |
|
||||
|
||||
@polo1l: Pm me je adres maar,stuur ik je de foto vandaag of morgen nog op!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
I call BULLSHIT!! hehe Japie dat was volgens mij 2001.
|
||||
|
||||
volgens mij zelfs 2002, laatste jaar hofstade, maar 2001 zou ook kunnen
|
|
||||
|
||||
Chrispy kan het zeker zeggen, die had de Vento, en die is nog nooit 2 jaar achter elkaar met een zelfde auto naar een meeting gegaan
|
||||
|
||||
2002 ken heel goed, de 1e keer mania was voor mij met de WOB en dat was in 2003 en toen had men ook een nieuw terrein
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
vette wielen:
|
|||
|
|||
Quote:
heeft niemand een foto van de auto die ernaast staat met dat kenteken dat op rs begint..... mijn golf 2 had ook een teken dat met rs begon..... |
|
|||
|
|||
ff een oude koe uit de sloot
ik heb ff zitten scannen , heb er nog veel meer maar er is geen door komen aan mijn good old Caddy ze staan in old meetings |
|
||||
|
||||
Van welk jaar was deze? goldfinger op polderputten leuk die oude fotos |
|
|||
|
|||
gokje ...1997 denk ik ....kan ook 1998 zijn geweest
|
|
||||
|
||||
Het was in de tijd dat een John de Wolf matje nog in de mode was aan de foto's te zien
|