|
||||
|
||||
Nu nog de locatie wijzigen is erg link Alberto
|
|
|||
|
|||
Quote:
valt mee .........is er recht tegen over ...........zetten we even 1 jetta op de rontonde neer ................. |
|
||||
|
||||
En we hebben prachtig weer erbij
Mochten we ons wel verplaatsen voor degene die niet bekend is dan is dat 550 meter. Volg de route dan vanaf het blauwe vlaggetje naar het oranje vlaggetje En voor TomTom mensen, zet de omloop in Drachten er maar in.
|
|||
|
|||
Quote:
goed gedaan jochie ........ we zien wel ....even 1 bij de mac blijfen staan en door stuuren naar de brandweer .......... hebben we de ruimte ....... |
|
||||
|
||||
Neem wel een bord en stift mee
|
||||
|
||||
Joah, dat valt inderdaad nog mee
|
|
||||
|
||||
Onzin, als je verspreid binnenkomt? Kunnen daar minstens 60 auto's staan. Wie gaat er met 28 graden nou naar de mac om 3 uur op zondagmiddag!? Alleen wij VW gekken
|
|
|||
|
|||
Quote:
met de tekst WIJ ZIJN VERHUIST > nieuw adress hier tegen over bij de BRANDWEER Quote:
ook meer schaduw bij de branweer volgens mij |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er niet zo'n voorstander van. Vrijdagavond stond het 3 dubbele bij de mac en dat gaat ook prima. Zo druk krijg je het vanmiddag niet. Nu kan je even naar binnen lopen voor wat drinken. Buitenterras erbij, speelhok voor de kids? Beetje raar deze last minute actie waar de helft waarschijnlijk niet achterkomt op tijd. En men rekent daar wel op. T.a.v. drinken enzo. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik het wel mee eens. En nu heb je toch kans dat sommigen het mislopen. En het past bij de Mac immers prima. |
|
|||
|
|||
Quote:
BRANDWEER is ook maar een optie als ........ we komen gewoon bij de MAC DONALDS zie je daar geen volkswagens ........rijd dan even langs de BRANDWEER |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, weer opgelost
|
|||
|
|||
Mijn daily Opel vectra GT heeft het model van een jetta
Mag die ook komen |
|
|||
|
|||
Quote:
even een VW teken voor op domi |
|
|||
|
|||
Quote:
I know Just kidding |
|
|||
|
|||
Quote:
doe je net of je mc donalds bezoeker bent .... he das toevallig ........... |
|
|||
|
|||
Hhahaha
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is vloeken in de kerk, en ook nog op zondag
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha, ik hou niet van die kerkmeetings. Dus dan mag het Last edited by Domi : 05-08-2007 at 14:57. |