|
||||
|
||||
Alles wat in jouw handen valt wytze wordt super!
Dat blijkt wel weer... en dat voor een daily Je moet een schuur gaan bijbouwen, want straks is deze ook te mooi om als daily te gebruiken
|
||||
|
||||
Ja!, hij rijd nog hoor !!!
Alleen nog niet erg veel meer mee gedaan , behalve kilometers maken Al heb ik wel gister de retourslangetjes van de verstuivers maar even vervangen ,die waren wat gaar . En ik ben nog steeds nog niet tevreden over de audio ,maar daar word aan gewerkt ! Heb even de Mtx'en van de witte jetta erin gezet ,en ben nu met een leuk idee bezig Maar dat komt nog wel binnenkort
|
||||
|
||||
Zo ! ,dit weekend even groot motorisch onderhoud gedaan !
Nieuwe distributieriem ,v-snaar ,brandstoffilter,luchtfiter ,olie plus filter ,goeibougies vervangen , en ik dacht dat de dichtring tussen de voorpijp en downpipe van de turbo eruit lag ,maar dat bleek iets anders.... De downpipe bleek doorgeroest te zijn ,iets wat ik niet had verwacht van zo'n 'klomp' gietijzer .....,maar gelukkig had ik de oude van de witte jetta nog liggen ,en wilden alle moertjes wonder boven wonder draaien . Dus al met al is de golf nu technisch helemaal weer 100 punten in orde! Nu nog een setje nieuwe originele rode biesjes .....want een setje 2e hands is niet echt weer mooi te krijgen als ze éénmaal gedemonteerd zijn ,er zit namelijk nog een aluminium stripje in . Maar dat kan altijd nog natuurlijk ! De andere dingen nog op het lijstje staan zijn , - stabiisator stang voor monteren - Veerpootbrug voor - andere achterklep spuiten - en natuurlijk de audio nog Maar dat komt allemaal nog wel een keertje aan de orde
Last edited by jettaracing : 08-09-2007 at 21:53. |
|
|||
|
|||
Quote:
en na 2 jaar bij mij in de garage ... worden ze ook niet echt recht van |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben er mee bezig geweest ,maar ik krijg ze niet echt mooi strak weer . Heb even voor Jurgen santana een foto geschoten ,ivm de maatgeving van de strips Eerst maar weer eens wat kilometers maken
|
||||
|
||||
Mooie auto wytze!! Zeker als ik zie wat voor een hok het eerst was . Echt goed bezig
|
||||
|
||||
Golf TD @ Assen
|
|||
|
|||
Quote:
ach je weet maar nooit met jou ....als ik zo naar de auto kijk dacht ik die krijgt die stripjes ook wel recht valt niet mee idd |
|
||||
|
||||
Wou ook net zeggen, Golf GTD @ Assen
|
|
||||
|
||||
Kleine update vanuit driesum nog even
Vanmiddag even m'n GTD embleem erop gezet ,weliswaar niet een nieuwe ,maar met een beetje knutselwerk lijkt het weer heel wat ! Ook heb ik vorige week een Gti 16v stabilisatorstang eronder gemonteerd ! (Dankzij Arnaud ) Hier even een paar foto's Vond het zelf wel leuk staan Ook natuurlijk bij de jongste het volksforum al even geintroduceerd Nu ga ik straks maar gauw op bed ,want ik ben niet helemaal 100 procent ,volgende week eerst maar weer eens wat energie krijgen .....
|
||||
|
||||
Dus het stangetje er al onder!
Erg mooie auto zo, tijdloos, dus das altijd goed. Beterschap!
|
|||
|
|||
mooi embleem wytze ...en geen cola meer he ....beterschap man
|
|
||||
|
||||
Betterskip Wytze!
Bekende laptop ook, volgens mij hebben we dezelfde |
|
||||
|
||||
Wat een transformatie! Is heel mooi geworden, zie het topic nu pas en van de eerste naar de tweede pagina is het al een enorm verschil!
|
||||
|
||||
Heb het eens op mijn dooie gemakje bekeken het topic
Maar toch beetje respect hoor van een auto die je nog een 50 tientjes zou geven naar een auto die er echt goed uitziet |
|
||||
|
||||
erg mooie golf geworden wytze , dat is idd waar eigenlijk alle auto's die jij in handen krijgt worden gewoon super strak
Groeten |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties !
Vanmiddag nog heel even met de rode jetta bezig geweest ,even gewassen ,het gaat dus al weer iets beter met me Volgens de dokter heb ik me een beetje overwerkt de laatste tijd ,en ik moest het deze week maar even rustig aan doen! Dus in overleg met de dokter en werkgever maar even een weekje uitrusten..... Komt wel weer goed !
|
|||
|
|||
het kerel heb je dus mooi even tijd om men golf te verlagen hahahahaah
nee hoor ken toch niet ze hadden de verkeerde set gestuurd we praten hulde |
|
||||
|
||||
deze week wel de nieuwe subs besteld !
Dus de audio kan binnenkort ook een kleine update verwachten ! Komen 2 van deze in Hopelijk lukt het dit weekend om een nieuwe kist te berekeken en te maken