|
||||
|
||||
Die sticker is een fase, gaat vanzelf over zul je zien
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit zo Gijs!
|
||||
|
||||
Sticker laten zitten, doorscoops eraf
|
|
||||
|
||||
Thnx voor alle reacties
@ Arne; Ah bedankt! Ik vond alleen opel velgen met ET45 en 49 @ Erik; wat voor fase bedoel je dan, hehehe Ik denk trouwens dat die deurklink-dingen niet goed te schilderen zijn, en snel zullen beschadigen ga ik ze toch schilderen... Misschien maar eens kijken om ze eraf te halen
|
||||
|
||||
Als die sticker er niet meer zit ben je door die fase heen. Behoeft geen uitleg
|
||||
|
||||
Heel mooi dat staal! Steekt heel goed af op de lak!
|
|
||||
|
||||
Die wielen komen inderdaad echt prachtig uit bij de kleur van de auto. Great succes
|
||||
|
||||
Hehe, thnx voor de reacties
Vond nog een paar foto's die ivo afgelopen zomer bovenop een parkeergarage had gemaakt. Geen uiterst goeie kwaliteit, maar wel 2 verschillende generaties naast elkaar
|
||||
|
||||
sterker nog, de eerste en de huidige generatie, verschil van een jaar of 25 schat ik?
vroeger bouwde men nog smalle auto's :P ziet er netjes uit die jetta van jou, ga zo door Last edited by The_Maxx : 20-12-2007 at 13:40. |
|
||||
|
||||
Updateje... D'r was wat geld over, en wat zin en ik wilde weer wat afwerken dus heb ik een schroefsetje gekocht
Tijdens montage kwamen we er achter dat de voorste banden niet meer pasten (155/80), maar ik had nog twee velgen met 145/80. De dag erna (zaterdag) eindelijk de stalen Corrado velgen gemonteerd Hoogte van de auto was/is goed, dus ff wat foto's gemaakt Beetje vertekend; er is nog wel wat ruimte tussen motor en weg Gisteren uitgelijnt en vandaag op VW-Speed; Volgende plan; custom uitlaat maken met enkel een einddemper, tankgat dichtmaken en strak zetten. Dat laatste is nog steeds een doorn in het oog..
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, leuke locatie ook.. waar is dat?
|
||||
|
||||
Vind die deurklink dingen er negatief uitspatten.
Voor de rest gaaf, en mooie fotolocatie
|
||||
|
||||
hij is echt mooi hoor. mooi laag!!
|
|
||||
|
||||
Thnx heren
Foto locatie is op een oud industrie terrein in Den Bosch waar m'n oom twee loodsen heeft, met brug, vandaar M'n vader vertelde dat het gebouwtje op foto 3 een bunker was waar munitie gemaakt werd.. Erg gave plek voor foto's en om gewoon rond te kijken/lopen btw, deurklink dingen blijven zitten. Voorkomt een hoop krassen
|
||||
|
||||
krassen zijn niet mooi oke, maar om nou te zeggen dan die klinkschelpen mooier zijn???
verders toffe auto Gijs dat weet je, schroefsetje doet 'm goed!
|
||||
|
||||
Jammer dat ik hem gisteren niet gezien heb op vw speed meeting, ziet er goed uit op de foto!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kun je ze niet coaten? Of is het kunststof?
|
||||
|
||||
Schelpen zijn relaxt.. "je weet toggg Patrick". Ik heb je Corry gisteren trouwens niet gezien Henk... Waar stond ie ergens?
Jurjen, deze zijn van aluminium.. dus kan wel De uitlaat moet Ã* la Stijn principe worden; recht pijp naar achter en met een goede einddemper erop. Diameter weet ik nog niet (rond de 45/50mm). Zal vast wel iets meer herrie maken, maar een middendemper die over drempels schaaft gaat op een gegeven moment ook herrie maken
|
||||
|
||||
Ik heb hem gisteren zien staan, leuke bak, die schroefset + velgen staan hem goed
|