|
||||
|
||||
Vanavond nog even langs geweest ,bij het uitlaatproject !
De hele uitlaat zit nu in elkaar ,we hebben zelfs al de uitlaat even kunnen horen (al is deze nog niet afgelast natuurlijk ) ,maar het geluid valt echt reuze mee ,hij is zelfs nog stiller dan met de oude set-up! En de motor reageert super vlot op het gaspedaal ,heb er nu al een erg goed gevoel over ! Nu nog even afwachten hoe de motor erop reageert met het rijden ,maar zoals het nu lijkt gaat dat zeer zeker goed komen. En dan natuurlijk even een paar foto's ! De oude weer even ,... en dan de complete nieuwe uitlaat , beginnend met 76 mm downpipe ,wat een verschil ..... En vooral de binnendiameter aan het einde van de originele downpipe van 42 naar dik 70 mm! Nog even een kleine foto van de eindemper ,nu is ondertussen alles er weer onderweg om alles af te lassen ,en de achterdemperpijpjes te gaan polijsten. Ben er al zeer tevreden mee !!!!
|
||||
|
||||
ziet er echt geweldig uit man, super
en dat geluid van een TD valt indd reuze mee. maar hoe hebben jullie dat gedaan met die flens op de turbo, want ik kan max een bocht van 70mm kwijt inverband met de bevestigings boutjes, of hebben jullie eerst een verloopje van 70 naar 76 gebruikt?? als mijn vinger weer zover klaar is dat ik weer kan lassen begin ik ook met de downpipe en het aanpassen van de demper enzo |
|
||||
|
||||
Ziet er zo van de achterkant heel erg dik uit.
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er toch echt geweldig uit...
Jammer eigenlijks, want dit valt gewoon niet te overtreffen...
|
||||
|
||||
Stukken beter als eerst !!
|
|
||||
|
||||
Seht gut aus Wytze!!
|
|
||||
|
||||
ziet er super uit wytze, de witte is ook nooit helemaal af cker , dit staat beter dan die andere einddemper vind ik
Groeten |
|
||||
|
||||
Gaat nou iedereen zo rijden Nu erop letten dat je de turbo niet overspoelt !
|
||||
|
||||
hou je wel rekening met het uitzetten van de uitlaat in warme toestand? als ik je eindemper zo zie...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Uitlaat uitzetten
|
|||
|
|||
iets wat warm wordt zet uit en iets wat koud is krimpt
|
||||
|
||||
Nou hij is klaar hoor !
Halverwege de week had in de achterdemper al even meegekregen van de lasser zo zag ie eruit na 3 uurtjes slijpen schuren en polijsten Ook heb ik het open filter weer vervangen door een originele luchtfilterbak (wel van het nieuwe type ) met een inleg K&N filter . Laten we zeggen ,een beetje OEM+ look Let even op de 76 mm downpipe Ja en dan het eindresultaat natuurlijk!!!! Ben er zelf erg blij mee ,en ook het geluid is precies zo het moet zijn ,een mooie donkere brom ,maar zeker niet te luid ! En de turbodruk is mooi op 1,1 bar gebleven ,alleen is de auto wat sneller in lage toeren ,de turbo spoelt sneller op ,dus dat is een prettige bijkomstigheid ! Vanmiddag al een proefrit gemaakt ,de turbo fluit mooi ,dus laat nu het mooie weer maar komen ,dan kunnen we te toeren ! @ peter139, met het uitzetten daar is rekening mee gehouden hoor ,Klaas heeft al meerdere rvs systemen gemaakt @ Gti1-G60 ,ja ik vond die van jou toen ook al erg mooi ,en ik vond het er mooi bijpassen ,zo'n "a6" look uitlaat Nu eerst maar op naar MIVW volgende week! En bij deze wil ik natuurlijk Klaas even heel erg bedanken voor het maken ,en helpen met dit uitlaat project ,echt een zeer goed stukje vakwerk !
Last edited by jettaracing : 30-06-2007 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Dat is STOER Wytze !!!!!
Echt superwerk mooi zo dan moet ik er eens werk van maken om een zwarte dieselracer te maken he
|
||||
|
||||
tzijn leuke pijpjes, maar net als die oude steken ze gewoon 5 cm te ver naar buiten imho
|
||||
|
||||
Quote:
Of ik moet elke maand om een andere bumper ,want met zo'n rvs systeem smelt die dan helemaal weg !
|
||||
|
||||
ze staan niet voor niets naar beneden toch? TDi heeft ze ook helemaal onder de bumper... of ben ik nou gek
|
||||
|
||||
er komt natuurlijk niet alleen warme lucht uit de pijpjes, de pijpjes zelf worden ook best warm
daarom kan je bumper wegsmelten als je de pijpjes te dicht tegen de bumper maakt ziet er netjes uit hoor ! |
|
||||
|
||||
ik zeg niet dat ze te laag hangen, ik zeg dat ze te ver naar achter staan.. verder onder de auto zou de afstand tot de bumper alleen maar vergroten..