|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, lekker fris motortje weer !!
|
||||
|
||||
bwahhhhh dat ziet er lekker uit!!!!
|
||||
|
||||
Mooi werk, afgelopen zondag nog met wat mensen gesproken die het fijne van je motor weten.
|
||||
|
||||
dank u, dank u.
Morgen is ie als alles volgens schema loopt klaar. Hoef in principe alleen nog de aandrijfassen aan te sluiten en de vloeistoffen erin te kiepen (koelvloeistof, olie, bakolie) en alles nog even grondig controleren of ik echt niets vergeten ben. Als het zover is zal ik wel een filmpje proberen te maken, mocht ik de camera van `t werk mee kunnen nemen. |
|
||||
|
||||
Schoonbroer heb je eigenlijk geen stuur nodig om te kunnen rije
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, die heb ik zeker wel nodig, die kom ik maandag weer even ophalen. heb wel nog een mooi stuurtje voor je in de aanbieding, dat is meen ik een MOMO Top Power stuur. MOMO Top Power Tom heeft die nog thuis liggen en moest er meen ik €75 voor hebben `t stuur is net 2 maanden oud ofzo, de naaf moet je je zelf er dan even bij kopen Last edited by Dubweiser : 06-07-2007 at 16:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is zekr een mooi koopje. ma ben ff aant spare, wil in na de zomer een keer beginnen met een project. Ben dalijk namelijk weer op stage bij autoschade noord limburg dus ff kijke of het aanbod voor spuiten nog open staat. En grote kans dat er iets te regelen valt Dus het wordt even rustig aan doen, kan ik dalijk alles in 1 x doen. Klote studente inkomens zijn nie echt hoog |
|
||||
|
||||
Daar zijn we weer, en nu met redelijk goed nieuws, ik heb de G60 aan `t lopen, maar er zitten nog wat bulten in de weg, namelijk dat als ie eenmaal op themperathuur is, dan loopt ie niet meer zo geweldig, maar dat heeft waarschijnlijk met de lambda sonde te maken omdat daar door de vorige eigenaar al aan de kabels van de lambda sonde is geknipt e.d.
Verder moet ie nog fatsoenlijk afgesteld worden en zo nog wat kleine dingentjes. Maar hij loopt in ieder geval al |
|
||||
|
||||
Hangt de vlag al uit Willem ?
Gefeliciteerd man !!!
|
||||
|
||||
Ah, leven in de brouwerij. Waar gaat hij heen voor de afstelling?
|
||||
|
||||
Quote:
Nou de vlag hangt nu nog half stok aangezien we er nog niet helemaal zijn hé. maar het einde is in ieder geval in zicht Quote:
Ik breng de wagen naar Marcel Philipsen toe als ie volgende week tijd heeft, want de garage is deze week namelijk dicht. Maar dat zal wel in orde komen. |
|
||||
|
||||
en hier nog een paar fototjes van hoe ie er nu voor staat.
|
|
||||
|
||||
Schiet mooi op he, Willem?
Nu wel niet de koelvloeistof vergeten, die staat nog te laag. Wat een gedoe was het he...HAHA.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Mooi!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad wat een gedoe ja, maar dat komt wel goed, en de vloeistof is nu bijgevuld, nu alleen de olie voor de stuurbekrachtiging nog, maar die heb ik zojuist gehaald. Heb gister ook meteen m`n schroefset geplaatst en de wielen. zie hier het filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=Og-F3PBsQkc Last edited by Dubweiser : 13-07-2007 at 14:19. |
|
||||
|
||||
Ziet er zeer goed uit, lekker fris.
Succes
|
||||
|
||||
Netjes
BBS 8j ? |
|
||||
|
||||
gvd dat ziet er toch netjes uit he Willem!!!
In de vakans maar een keertje gaan touren he
|
||||
|
||||
De 1100 watt stofzuiger werkt weer.
|
|||
|
|||
Ziet er weer heel goed uit.