![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij staat er erg goed bij zo, zeer goede keus om deze vlegen te laten zitten, niet iedereen die zo rond rijdt. Moai wurk Durk! (Da's wel Fries
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks. Vannacht dus naar Dortmund geweest met het nieuwe onderstelletje. Die Deutsche Autobahn is een RAMP! Man wat een hobbels en kuilen. Maar nergens aangelopen of tegen het asfalt geklapt. En zelfs ik met mijn reuma heb nog geen last van m'n rug. M'n ouders vragen me alleen elke dag waarom ik niet gewoon een cm of 5 omhoog ga als dat toch zo gemakkelijk gaat. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi bakkie zo.
Wit blijft toch altijd apart, heerlijk om te zien! |
|
||||
|
||||
![]() Dortmund, een mooie stad! Daar laat ik altijd mijn Ebay.de pakketjes bezorgen
![]() Als ik dit zo zie wil ik toch eigenlijk wel een schroefset en getrokken bandjes op de mijne! Zoals ik al had gezegt: Lekkere velgen zo! Maar daar drinken we binnenkort wel een biertje op ![]() Sorry, Stöppelheane deze week ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze zijn gelukkig niet zo heel erg getrokken, maar meer dan ik had verwacht. Vind het zelf ook wel leuk uitzien. Heb niet veel van Dortmund gezien, alleen pompstation Lichtendorf Nord. ![]() Zou eigenlijk komende week al in Arnhem moeten zijn voor de intro-week, maar die ga ik niet meer redden ben ik bang. Wel jammer, want lijkt me een leuk weekje. De week er op ben ik er wel, en ben altijd in voor een pilsje... of twee... of drie... ![]() En Stoppel-wie? Is dat dat ding waar je komende week heen zou gaan? Met die moeziek?
|
||||
|
||||
![]() En nog een update... ik ga op de elektrische stoel vanaf komende week.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Shocking! ![]() ![]() Erg aparte velgen, ziet er goed uit. En wie laag wil zijn moet pijn lijden ![]() Zijn dat geen Wolfrace velgen? Of pis ik dan heel erg langs het potje?
|
||||
|
||||
![]() Nee, dat met die moeziek is al een tijdje terug. Stöppelheane is ut dorpsfeest (duurt een hele week, band's, kermis, bier....
Tijdens de introweek worden projectgroepen gemaakt. Ik zou er wel heen gaan als het ff kan (gaat niet echt meer lukken denk ik maargoed). Anders zit je straks in "die" groep. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt heel dik uit, vind deze velgen persoonlijk heel erg mooi staan!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, pijn geleden heb ik net al toen ik de parkeerplaats van de trainingshal wilde verlaten. Het ding blijft overal mee hangen, hoe recht / schuin / traag ik er ook vanaf ging. Nouja, we zijn weer veilig thuis... deze keer. ![]() De velgen zijn van Fondmetal. Dit is de 15" versie, en is (dacht ik) 7J. Er is ook nog een 14" versie in 6J van gemaakt (staat één van op ebay als ik me niet vergis).
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien dat 't me nog gaat lukken even langs te komen, maar reken d'r eigenlijk niet op. En ik ben vaak nogal druk, dus ze kennen me gauw genoeg. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks. Ook de anderen natuurlijk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi gebakje man
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, ruilen? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alles is te koop en te ruil, dan moet je gewoon een goed bod pm-en ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik mag geen nieuwe velgen meer aanschaffen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niet zo aanstellen over die wegen Chris. Daar heb je zelf voor gekozen.
Volgend jaar ook mee naar Oostenrijk ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke golfje geworden!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We'll see, eerst maar eens kijken of ik het tot in een andere provincie haal. ![]() Heb zojuist de dikke lip er nog even onder gezet. Volgens mij komt ie nou nog dichter bij de grond dan de jouwe. ![]() @Trapkliko: Thanks. Ben d'r ook wel tevreden mee. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat heet plastic laag
![]() ![]()