|
|||
|
|||
vind je het gek met zon boot achter de auto dat ie gaat glijden
|
|
||||
|
||||
wat zonde nou van die 100xniks... nee dit moet je positief zien,weer zo'n nietszeggende loempiamobiel uit de wereld...............
|
|
||||
|
||||
Goeie genade! Da's hard gegaan! Je zussie had gelukkig d'r gordel om, denk ik?
Zo'n Niks-an 100NIX heb ik ook gehad! 6 jaar met plezier en bijna probleemloos in gereden; alleen een beetje weinig hoofdruimte achterin... Het eerste jaar was ik constant verkouden, want de targa-dakjes moest bij èlk zonnestraaltje eraf...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Ik vind z'n 100nx echt 100x niks.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja,ze heeft gelukkig altijd dr gordel om...anders had het misschien heel anders gelopen. En het gaat er niet om wat voor auto het is,het gaat om het ongeluk.
|
||||
|
||||
als je van je tdi afwil, doe het dan niet zo!!!!!!!
http://www.waldnet.nl/wn/fotonieuws..._Turfloane.html
|
||||
|
||||
...en de mensen achterin zijn 'alleen maar' gewond?! Een wonder!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
toch best wel veilig zo`n mk3
|
||||
|
||||
ik vind dit altijd akelige dingen om te zien
zeker als je zelf wel eens betrokken bent geweest bij een ernstig ongeluk. maar goed |
|
||||
|
||||
..ik weet wat de oorzaak is; rechtsachter zit een niet-origineel-VAG-velg...
|
||||
|
||||
aantal jaren geleden ook een aanrijding gehad met mijn toen net 2 weken klare Golf 1
zo zag ie er toen uit: gelukkig goed verzekerd dus we konden gelijk weer beginnen met opknappen. 2 weekies later was ie weer zoals ie was
|
||||
|
||||
Gisterenochtend heeft mijn T4 kennis mogen maken met een Toyota
Yaris.... The hard way.... De Yaris bestuurder wordt in september 81 jaar, dan verloopt zijn rijbewijs gelukkig ook. Hij had mij niet gezien..... Op wat hoofdpijn na gelukkig alleen blik schade. Mijn vriendin stapte wel direct alles enorm vloekend uit de auto om naar de hond te gaan kijken die achterin zat. (ja ook Volvo's roesten, vooral als ze in NL gemaakt zijn) |
|
||||
|
||||
Ai ai Dirk.. Die kant hadden ze toen toch ook bij de uitdeukdag strak gemaakt? Dat gaat ze nu niet meer lukken.
Mijn schade van afgelopen winter staat er ook nog niet tussen. Ook die hoek hebben ze toen bij de uitdeukdag zo goed als strak gemaakt. Ging na een kusje met een Peugeot 308 ook niet meer lukken; Jammergenoeg gesloopt, maar er is een goede vervanger voor terug gekomen
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is inderdaad precies op die kant/plek uitgedeukt bij de VF uitdeuken-zonder spuitendag Episode I. Ik zat nog te twijfelen om hem 11 april naar de VF uitdeukenzonderspuitendag Episode II te brengen.... Ben erg benieuwd wat ze ervan gaan maken, er zit echt net een LPI installatie in en heb nog voor een kleine 1600 euro aan nieuwe onderdelen (ophanging/onderstel/plaatwerk) klaarliggen die er over twee weken op zouden komen. Mijn angst is echt dat ik hier financieel enorm bij in ga schieten.... En het grappige is dat de veroorzaker lekker allrisk verzekerd is en er geen cent bij inschiet. Raar geregeld eigenlijk. Maar als er een vervanger moet komen ga ik er zeker niet minder leuk op rijden....heb al een lijstje gemaakt. Vandaag trouwens een duurzame actie van mijn kant en een uniek beeld, ik heb gefietst naar mijn werk! |
|
||||
|
||||
Dirk! Fietsen sucks , ik vroeg me al af idd (Stijn ook) of Jappe er in zat. Gelukkig zijn jullie heel. Wanneer ga je naar de garage?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Fietsen sucks inderdaad en jahoor 't feest is compleet het regent nu ook! Ik ga zodirect naar mijn tussenpersoon en daar eens kijken wat we gaan doen, hij staat nu ook met een lege accu (leeggelopen na het ongeluk) dus zelf naar een hersteller rijden is geen optie. Vanmiddag geregeld dat ie morgen naar Autobedrijf Bluekens gaat. Last edited by Dirk : 23-03-2009 at 16:38. |
|
||||
|
||||
Enige echte ongeluk was eigenlijk toen ik aan het werk was voor Easyway... Ik weet niet meer wat voor het auto het was, nog wel dat ie total loss was, en de dame passagier zat voor het ongeluk al op de achterbank met haar been gestrekt in het gips. En ja, het was mijn schuld Gelukkig alles goedgekomen, ik heb nog steeds een vaag litteken van de zij-airbag maar het was een leasebak en er waren geen ernstige verwondingen. Ik denk alleen niet dat zij zich ooit nog met Easyway laat rijden
|
||||
|
||||
Met mijn (nu inmiddels gesloopt) golf 2 gti uit 85 achterop een jaguar x-type van twee weken oud geknalt in de file die hij 100 meter verderop zag staan maar al veel eerder vol op de rem trapte. |
|
|||
|
|||
die kan zo de pedaal emmer in
|
|
|||
|
|||
Had een sloot gevonden vrachtwagen reed achter me heeft me gelukkig geholpen eruit te trekken(er zijn toch nog goeie mensen) |