|
|||
|
|||
Das wel echt balen joey, hopelijk valt de vervolg schade mee...
Was leuk je gesproken te hebben gister.. Zit je logo wel nog erop? :P Beetje jammer van een genesis die ik gister gezien heb, maar dat hou je altijd.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ey mark ja ik weet het vindt het ook jammer van die polo maarja doe je niks aan hé En ik weet wat het was een gat..... stak zo mn vinger er door heen dus net gelijk ff naar de spuiter heen geweest .Komt volgende week een nieuwe bodem in en de bumpers worden gecleaned en de rest wordt allemaal weer gespoten .Ja oke de zijknipperlichten en al die kleine dingetjes worden ook gecleaned in DE ORGINEELE KLEUR en daarna naar alkmaar de wielkasten uit laaten rollen zal de pics van de schaden er vanavond op zetten. greets joey
|
||||
|
||||
Zo bizar, echt kut voor je. Maar je heb wel goede plannen.
Komt de verzekering je dan nog wat tegemoet ofzo? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat niet jammer genoeg
|
||||
|
||||
Zo, dat is echt kut dan.
Maar veel succes dan, en helemaal clean zal er goed uitzien, |
|
||||
|
||||
da`s wel echt kl*te man voor je maar wel weer een rede om de auto te fiksen he gr ronnie veel succes..
|
||||
|
||||
Zo vanavond druk bezig geweest met het demonteeren van de stootlijsten en het werkte allemaal mee behalve aan de bestuurders kant daar zat wel een bus met kit onder pics
het gaatje waardoor ik een vijfer had . Kon er niet meer op ?? alle lijsten eraf. En morgen de deur klinken en de ruitenwiser achter enz enz .Als dat allemaal gedaan is dan gaat ie donderdag naar de spuiter toe en maandag beginnen met schuuren Meer foto's volgen!
|
|||
|
|||
Goed bezig man !!, wel k*t van het gaatje in de bodem.
Maar zie dit helemaal weer goed komen. Succes !!
|
||||
|
||||
zo te zien ben je lekker op tijd! nu de schade nog meevalt kan je de auto alleen maar beter maken.
Goed bezig! Vooral die plekken achter de stootlijsten zien een goede bron voor de roestduivel
|
||||
|
||||
Gisteren wezen kijken bij de spuiter de auto is gespoten en zit echt super mooi in de lak Alleen de bumpers moeten nog gespoten worden is best wel wat werk het cleanen van de bumper .Vandaag ook nieuwe voor ruit en zij ruiten gehaalt plus rubbers ben benieuwt hoe het wordt als alles weer gemonteerd is Foto's komen .
greets joey
|
||||
|
||||
Alvast een paar foto's van de polo hoe die er nu bij staat
Gaatjes ook dicht gelast wat normaal onder het spatbord zit Zij knipperlichten ook gecleaned . Die vlekjes zijn regendrupels Dinsdag ga ik er weer mee bezig dan zit ie als het goed is weer in mekaar dan komen de rest van de foto's gr joey
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 01-07-2007 at 10:32. |
|
||||
|
||||
Nou alleen nog andere velgen ik zat te denken aan Smoor roadsters of th lines . Wat vinden jullie ????
|
||||
|
||||
verplaatst op verzoek
|
||||
|
||||
Bedankt
|
||||
|
||||
Hey ziet er echt heel goed uit, TH-lines;D die zijn echt super dik.
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
als je echt andere velgen wilt ik zit er aan te denken om rm's te nemen omdat het voor mij hier in de buurt gewoon te laag is smoors btw 8j gepolijst met zwart hart met banden nog geen 100km oud , kijk maar ff in m'n project |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ik doen
|
||||
|
||||
zeer mooi man je moet me eens een bpbtje sturen waar dat bedrijf ligt waar je dat hebt gedaan en wat de kosten er van zijn aangezien ik nog een goede spuiter ben aan het zoeken voor de hele auto... en de rest weetje..
die auto van jou ziet er nu rete strak uit man ...netjes ga zo door.
|
||||
|
||||
Zo vandaag de auto helemaal af gemaakt .Had hem dinsdag al terug alleen het weer zat niet echt mee .Maar heb net nog ff een foto' gemaakt kon er maar 1 maken toen was de baterij leeg morgen ff wat meer posten!!
Gewassen en klaar voor mivw
|
|||
|
|||
Leuke wagen soow weer, wielen komen vrij breed uit als ik dat zo bekijk.
En trouwens, BTW, is de gehele auto gespoten?? dus inclusief motorruimte en binnenkant...of heb je alleen de buitenkant gedaan
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 07-07-2007 at 17:29. |