![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een mooie Golf...................en dat als daily
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zijn niet hetzelfde.
|
|||
|
|||
![]() Vandaag weer ff bekeken en staat echt super op die wielen !
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt super uit!
Mooie foto's trouwens!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eigenlijk zonde ja! maar ja.... je kunt niet alles in de schuur zetten (ik ga mijzelf na ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die achterlichtjes heb je (vriendin) voor mijn neus weggekaapt
![]() Mooie auto heur !
|
||||
|
||||
![]() Thanx allemaal voor de complimenten,
@martinus, ah dus jij was de andere koper! mijn vriendin zei al dat er nog iemand in geinteresseert was! heb je ondertussen al een set? ik had in die tijd contact met een amerikaan ik kan hem eens vragen of hij die set nog heeft. @mk1maniac, ja die fotograaf kon wel aardig plaatjes schieten, je had hem alleen niet moeten zien liggen op zn knieen in het gras... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk die nieuwe wielen, ook erg dik, maar vond toch de msw's leuker. Die zijn echt super
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo de winter is alweer een stukje op weg en ben eigenlijk de Cabrio aan het klaar maken voor de spuiter die zal over 2 weken gespoten worden.
Maar toch niet helemaal stil gezeten met deze auto. Daily is het op het moment niet heb aan het eind van de zomer besloten om hem in de winter niet te gebruiken maar vanaf ong. maart word ie weer gewoon dagelijks gebruikt. Heb er een Ander interieur ingezet. Ziet er een stuk beter uit. Alles gewoon nog bruin alleen wat luxere stoelen zacht bruin dashboard etc. en de koplampen met Lenzen (H1) van Hella er in gezet en om er nog een beetje licht in te houden (blijft een daily) een setje Xenon ingebouwd. Ziet er allemaal goed uit en op de Midwintermeeting van VW-Speed zal ik dan ook weer aanwezig zijn. Foto's zal ik van het weekend ff maken als het weer het allemaal toe laat om de stof eraf te wassen ![]() Ik zie dat de foto's weg zijn dus hier maar een paar fotootjes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by classicline : 06-02-2008 at 08:44. |
|
||||
|
||||
![]() Echt een gave bak...interieur is super!
|
|||
|
|||
![]() hele dikke 2 !!!!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Heej, ik heb vanmiddag wat foto's van je twee geschoten, hierbij wat plaatjes zoals beloofd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by martinus83 : 03-03-2008 at 09:11. |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Ziet er Super uit! Mooie foto's Thanx! Twan |
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is sinds 2 weken verkocht naar Belgie.
Ik denk dat ie in goede handen is terechtgekomen. Hier dan voor de laatste keer wat foto's.. Moet ik zeggen dat het toch wel een beetje pijn deed toen ie weg reed... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de laatste keer wassen in Kaunitz... ![]() ![]() Last edited by classicline : 12-11-2008 at 18:47. |
|
||||
|
||||
![]() jammer, was een leuke auto, maar zoals jij altijd al zegt: je kunt niet alles in de winter in de schuur zetten!
|
|
|||
|
|||
![]() lijkt me een hele mooie auto maar helaas zie ik geen foto's
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zie de foto's wel.. Op www.vwfanatics.nl onder members staan de zelfde foto's ook. @ Bugs, ja idd kan niet alles weg zetten helaas. En aangezien volgend jaar de cabrio rijd zou die alleen maar in de weg staan en minimaal 2 jaar niet gebruikt worden. Heb er veel plezier en bekijks mee gehad! |
|
|||
|
|||
![]() was wel mooie auto heb hem wel eens gezien
jammer dat je hem weggedaan hebt maarja ![]() gr jarno (jarnogti) |
|
|||
|
|||
![]() wat jammer dat ie weg is
ik weet nog toen je em net had en er niet zo veel aan zou doen.. dat is ongeveer een weekje goed gegaan of niet? neem aan dat je cabie ook echt hoge ogen gaat gooien |