|
||||
|
||||
Quote:
Misschien bescheiden, maar o zo fijn! Wij hebben er thuis ook 1, superding! (Vraag trouwens maar aan Keverpech! )
|
||||
|
||||
Quote:
Vertel eens wat nieuws, San
|
||||
|
||||
Quote:
En ik maar zoeken op vwforum.....helemaal overheen gelezen. Nog steeds slaap tekort Maar het was iig de wasbeurt waard. Jaap wanneer heb je tijd om hem te wassen?
I love airride. Last edited by Sander : 16-08-2006 at 17:00. |
|
||||
|
||||
De naam Rallye hoort bij deze auto, is wel weer bewezen zo Erg vette wagens, jammer dat het zo'n modderpoel was.
|
||||
|
||||
ik wil hier niemand kwaad mee doen met wat ik nu ga zeggen maar toch,
als ik zie wat ze hier met die rallye doen verschiet ik er niet van dat het terrein er slecht bijligt en dat de mensen klagen. het zal ervoor ook al slecht geweest zijn maar dit doet zeker geen goed aan het terrein. er zullen nog wel mensen zijn geweest die zo aan het rondrijden hebben geweest dus dit is zeker geen aanval naar de rallyerijder
|
||||
|
||||
Quote:
En deze zouden niet wegzakken in de blubber?! Die zouden nadat er tien auto's erover heen zijn gereden ongeveer 10 cm in de blubber hebben gelegen. Al met al: je moest je gewoon klemzuipen, dan had je geen last van de blubber Maar volgend jaar Mania: JA ZEKER!!!! Ik heb zeer genoten en heb "niets" van die blubber gemerkt terwijl wij op het zo goed als laagste stukje terrein van de camping stonden (tegenover VWSpeed). Maar ja wij delftenaren hebben het grachten graven uitgevonden en hebben dan ook een gracht om ons terrein heen gegraven. Al het regenwater spoelde via de gracht om onze tenten heen
|
||||
|
||||
Quote:
Of met je bumper in het gras....
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit, misschien moet ik mn jetta er volgend jaar ook maar eens mee naar toe slepen.....
|
|
||||
|
||||
ik zie dat de twin VR6 van Dubsport er ook was?
|
|
||||
|
||||
werd er nog mee gereden dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja.. bij de sprints als het goed is. heb het niet meer gezien, duurde ons toch te lang.
|
||||
|
||||
Quote:
Trois if you don't upload the damn pictures You guys have more pictures, were can we find them? What was that magazine called that one of you (sorry i'm not good with names) made pictures for? |
|
|||
|
|||
Zo de foto's staan eindelijk online!!!!!!!!!!!!!!!!
AT WWW.VWDEPARTMENT.NL Een paar van mijn favorite : En zo nog wel een paar meer
|
||||
|
||||
Quote:
WTF! Toevalstreffer? Echt super vet!!!
|
||||
|
||||
Quote: