|
||||
|
||||
Zit het dashboard er weer in ?
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Quote:
Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de vorderingen (heb het een tijdje terug met eigen ogen al gezien ) maar ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat Maar geniet eerst lekker van je pot bier Arnaud |
|
||||
|
||||
Quote:
Benst al een bitsje bijkomen? Uplode kreng!
|
||||
|
||||
Quote:
als ie nou nog steeds aan de bier zit? ben ook wel benieuwd naar pics...
|
|||
|
|||
ja maarrrr
|
|
||||
|
||||
Sorry Vrinden, ik ben een lousy topic-bijhouder
Ik heb nog een aantal foto's welke ik binnenkort wel ga uploaden voor jullie, maar ben op een gegeven moment een paar keer de camera vergeten mee te nemen, en daarna heb ik eigenlijk geen foto's meer gemaakt... Kan ik het een beetje goedmaken door te vertellen dat ze deze week in de kleur gaat???
|
|||
|
|||
Quote:
Begin maar vast met uploaden Arnaud, en als ''ze'' deze week in de kleur gaat betekend dat dat het biiijjjna klaar is..... Ben benieuwd naar de foto's!en uiteraard jou ''verslag'' daar weer bij en succes met spuiten (voor degene die ''haar'' mag spuiten ) |
|
||||
|
||||
ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb jij de Amstel-fabriek opgekocht ofzo Arnaud waar blijft dat verslag en die foto's Ik,en met mij vele anderen zijn ng steeds errug benieuwd. en anders kom ik gewoon weer eens ff langs op een vrije vrijdagmiddag hoor |
|
||||
|
||||
Hahaha man ik ben echt slecht hierin... ik heb het de laatste tijd veel te druk, Bora is weg, daar weer een auto op ingeruild, deze weer verkocht en weer wat op ingeruild, tussentijds nog een andere auto erbij gekocht als tijdelijke daily waarvan vanmiddag de dynamo vastliep dus die komt ook weer lekker tussendoor en als klap op de vuurpijl viel de spuiter 2 weken terug uit de boom waardoor het spuiten 2 weken uitgesteld werd... WERD ja, want afgelopen vrijdag is ze in de kleur gegaan!
Geef jullie deze week even een sneak-preview
|
||||
|
||||
kom maar op met die foto,s Arnaud ben er wel benieuwd naar
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ben benieuwd Arnaud |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Niet overbodig lijkt me... Toen de beide voorste binnenschermen helemaal kaalgehaald... ...beide kanten in de epoxyprimer en de naden opnieuw in de strijkkit... ...en opnieuw in de grijze bodyshutz. Verder zat er een wat klungelig weggewerkte oude schade (lees: niet uitgedeukt en gewoon een centimeter plamuur erin gekwakt) in het achtertussenpaneel. Dit heb ik netjes uitgespotterd en naderhand gekrompen aangezien er nogal wat rek in de plaat zat.
|
||||
|
||||
Mooi mooi!
En nou niet zo lang laten wachten op de volgende update!
|
||||
|
||||
Heel goed bezig
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgende update wordt van de auto in de kleur... die foto's moet ik nog maken en dit waren de laatste tot dan toe.
Tussentijds de achterste wielkasten op dezelfde manier behandeld als voor en de gehele auto en alle losse delen in de grondverf gespoten, en alles geschuurd, afgehangen etc. Veel werk maar niet superspannend voor foto's dus.
|
||||
|
||||
Foto's zijn altijd spannend Arnaud! ALTIJD!