|
||||
|
||||
Ziet er niet uit, steken veul te ver uit! Gewoon je oude bumpertjes houden.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Achterkant is hetzelfde principe, steekt ook zoveel uit.
Maar iemand heeft de onderkant zilver gespoten terwijl de vorige bumper er nog op zat... dus ik moet zelf nog ff schuren en spuiten voordat de stalen bumper er weer op kan
Last edited by ArjenE : 31-08-2006 at 12:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
NIET,naar mijn mening (maar wie ben ik)
|
||||
|
||||
tja, het glad/mooi maken onder de bumper moet zowieso gebeuren
dus ze gaan er zowieso op, zal ook kijken of ik die dempers er niet tussenuit kan halen, zodat de bumper wel strak tegen de auto aan zit... ps: deze wil ik ook: een golf 1 autotelefoon!
|
||||
|
||||
Nee, geen USA bumpers. Is geen gezicht, lijkt net een of andere stalen balk die ze in daken bouwen.
Kortom; originele er weer op
|
||||
|
||||
Die Bumpers lijken nergens op lelijke uitstekende dingen we zijn hier in Nederland en niet in de USA toch?
Die plastic bumpers staan veel beter met het contrast gewone stalen bumpers zou ook niet raar staan |
|
||||
|
||||
lekker zelf weten t'is smaak he`
|
||||
|
||||
maar ja, ik ga zowieso kijken of ik de dempers niet gewoon kan inkorten (dat ze niet meer dempen) Staat denk ik een stuk beter als ze gewoon strak tegen de auto aan zitten
Ze zijn wel staal, kaarsrecht en bling
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn reactie: niet doen, ziet niet uit, maar het is jouw auto, moet je zelf weten. |
|
||||
|
||||
wat vind je er zelf van Arjen?
niet teveel vragen naar meningen van anderen hè
|
||||
|
||||
1 ding: ze liggen al in de schuur, dus erop gaan ze zowieso, wat ze er hier ook over zeggen ik vind het zelf erg apart, en wel kick staan
maar ik was gewoon nieuwschierig wat ze hier en opt vw-forum ervan vonden, en zelfs die meningen zijn erg verschillend
|
|||
|
|||
jammer van je golf, vind de bumpers veels te lomp.
|
|
||||
|
||||
Op VWForum weten ze vast raad met zo'n stukje metalen bumper?
Mijn mening: ziet er niet uit. Zou leuk zijn op een echte USA Rabbit maar daar houdt het ook mee op. Heb ook zo'n setje in de schuur liggen, daar ligt het mooi!
|
||||
|
||||
nou, het zonnetje scheen heel mooi vandaag, dus ik dacht: tijd om te klussen
de bumpers eraf, wat eronder zat was niet zo prettig, de linker-achterkant was aardig rot, dus heb ik 4 punten met een polyster reparatie-setje verstevigd nadat het droog was alles opgeschuurd, en zowel de voorkant als de achterkant gespoten, nu dit er allemaal weer aardig uitzag konden de stalen bumpers erop. En ik moet eerlijk zeggen, ik vind het zeker niet verkeerd staan maar aangezien foto's meer zeggen dan woorden:
Last edited by ArjenE : 31-08-2006 at 12:32. |
|
||||
|
||||
Polyester matjes :eek!:
Prima quick fix, maar realiseer je wel dat je 1) dat binnen een jaar fatsoenlijk moet maken of 2) binnen twee jaar alles weggerot is
|
||||
|
||||
zo, vanaf vandaag ga ik de golf echt de hele week gebruiken voor mn werk (120 km per dag)
ik hoop dat de hele week zonder problemen verloopt
|
||||
|
||||
idd,quick fix, maar zeker repareren! zal er zoveel gezonder uitzien
|
|
|||
|
|||
Binnenkort maar eens vragen of er nieuw stuk ingelast kan worden, strak maken en overnieuw spuiten...
Hoe heeft de auto zich vandaag gehouden??? |
|
||||
|
||||
goed hoor met die harde wind op de A4 ging ie wel aardig heen en weer, maar voor de rest ging het wel lekker