![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope,wordt niet wat,look staat me absoluut niet aan.ga toch op original doen. rx line front,m3 lijsten en een dtm look rearbumper.(wiel)lijsten worden mat zwart,evenals de motorkap en misschien het dak.maar euhm,ik wil pics plaatsen!!hellup Last edited by the x factor : 26-09-2006 at 19:35. |
|
||||
|
||||
![]() vandaag gevonden op cleaned...
![]() erg netjes!
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() @ the X-factor:
Shoaf = DTM-stijl? Sinds wanneer? Geen gezicht ![]() Bovenstaande: (quote: ''''srx line front,m3 lijsten en een dtm look rearbumper.(wiel)lijsten worden mat zwart,evenals de motorkap en misschien het dak.maar euhm,ik wil pics plaatsen!!hellup'''') ...spreekt me meer aan en vooral wèl het dak zwart maken, dan! ![]() Foto's plaatsen? Klik 'galery' bovenaan deze page en dan (je raad het al ![]() ![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Hier mijn ex vento (vr6). Spijt van dat ie verkocht is,
Ma nu heb ik golf met vento front in de plaats ![]() ![]() really bling bling wheels ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier bij mijn nieuwe ride, wel bekend hier..
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dikke Vento! Jammer van die trekhaak
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey is ie van eigenaar gewisseld?
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Blijft gelukkig binnen het VOLKSforum ![]()
|
||||
|
||||
![]() Even een update.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() GEIL !!!!
Ik WIL ook een VENTO ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bijdehand ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heee Ratfink ,
kom binnenkort weer ff buurten bij je ! |
|
||||
|
||||
![]() Lekkere Vento's hoor !!
![]() More, More, More....... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En nu is de Vento in mijn bezit en ziet die er momenteel zo uit! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Whokilled...
Wow nooit geweten dat het die vorige vento was geweest. Heb je veel werk in gestoken, good job! ff een update... Piccccaaaas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() net ff mijn tijltje leeggegooid!!!!
MEn wat een waanzinnige vento's rijden er toch rond op deze aardkloot! eerder ondergeschikt nu Uiterst geschikt als object |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() super!
|
|||
|
|||
![]() |