|
||||
|
||||
Ik vind ze wel gaaf staan!
En zal van pas komen deze winter |
|
||||
|
||||
voor in de winter vind ik het wel wat hebben. met al dat mist hier in nderland zal het zijn dienst ook nog eens bewijzen.
|
||||
|
||||
ik vind het wel wat hebben Lieuwe!
|
|
||||
|
||||
Hmmm, ik zeg niet doen !
|
|
||||
|
||||
zou het ook niet doen lieuwe
|
|
||||
|
||||
Lampen blijven erop in de winter .. gezien de functionele waarde. Gisteravond nog een stukje aan het rijden geweest. Dan is het toch wel fijn als je wat meer licht hebt op die landweggetjes hier. Volgend jaar lente als het weer langer licht wordt .. dan gaan ze er wel weer vanaf
|
|
||||
|
||||
Vertel anders nog eens waar je die H4 100w pitten vandaan hebt. Die wil ik ook wel hebben. Beter als 55w...
|
|
||||
|
||||
Gewoon bij automaterialenzaak .. scheel wel flink wat ! Ze zijn btw van Osram.
|
|
||||
|
||||
100W pitten, kosten die dan ong?? Ik heb namelijk ook een tijdje gereden met philips nightguide, en dat beviel mij ook erg goed, maar heb weer 'n andere auto nu, dus ik probeer 't wat uit te zoeken :P
|
||||
|
||||
Weet niet of ik het goed heb, maar geloof dat ze 9,95 p/stuk waren.
Geld wel waard Philips setjes zitten ook wel op een 20€ of meer toch ? Heb ze trouwens bij ASD weg in Dokkum .. dat is voor jou wel te befietsen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Let wel dat je deze 100W pitten via een relais schakelt. Heb dit geintje met mijn golf 2 vroeger ook gedaan, en het kontaktblokje achter je kontaktsleutel vindt dat niet leuk. Die smolt...en toen had ik geen licht meer, en geen startende auto.
|
||||
|
||||
Golf1 is wel geschikt voor die 100watt lampen ? Heb nog nergens last van gehad
|
|
||||
|
||||
Via ebay.de heb ik ze gevonden: Narva/Philips H4
http://cgi.ebay.de/H4-P43t-Rally-10...oQQcmdZViewItem 4,95 per stuk en verzendkosten kan ik voor mijzelf mooi binnen duitsland doen, scheelt weer. Humm dan moet ik dus met Relais gaan pielen. Had laatst keertje een schematje gezien. Kan ik het zo namaken Heb jij er niet eentje voor ons Gti-G60? Zal de search anders ook wel ff benutten tegen de tijd dat het zover is. Zo'n Relais kan ook handig zijn voor echte Xenon (gelijkertijd opstarten) of niet? |
|
||||
|
||||
Zonet setje Steffan BCW opgehaald als winterwielen Voor 7" ET24 en achter 8" ET15. Zitten Dunlop SP9000 op alleen zijn de voorbanden wel bijna op. Wou eerst set stalen velgen gebruiken voor de winter, maar die mogen nu dus weg. Staat wel een advertentie in het te koop gedeelte !
|
|
||||
|
||||
Foto's!
|
|
||||
|
||||
Foto`s komen dit weekend wel als ze onder de auto zitten
Als je niet kan wachten pak je maar even de fiets en kom je ze irl bekijken |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar m'n fiets heeft helemaal geen licht, dus daar kan ik niet mee thuis komen
|
||||
|
||||
Helaas zie ik het oude topic niet meer, maar zou je nog iets meer kunnen vertellen over de inbouw van de 16v? Wat is er nog meer nodig dan alleen het blok? Welke delen zijn er bv. van een Scirocco nodig?
Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Tis weekend é. Show me some pics... Mijn favoriete velgen, op mijn favoriete type auto (heb nl ook een rode GTI) |