|
||||
|
||||
imitatievelgen...
|
||||
|
||||
WTF!? Hoe hebben ze dat dan voor elkaar gekregen?
|
|
|||
|
|||
niet best, klok van maken
|
|
||||
|
||||
Quote:
aldus
|
||||
|
||||
BBS E30
met scheurtjes, klant had deze gekocht diep in duitsland, bedoeling was dat ik ze ging refurbishen maar helaas zag ik deze scheurtjes.. kon niets anders doen dan afkeuren. (klant heeft contact gehad met verkoper en er is een oplossing gevonden) |
|
||||
|
||||
Ik vind het geweldige velgen, maar schrik me ziek als ik zie hoeveel er mee gerommeld wordt, dan maar OEM of nieuwe wielen
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
dit ziet er ook verantwoord uit:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr http://www.speurders.nl/overzicht/a...ion=&order_by=#
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 Last edited by jasonnl : 09-03-2015 at 20:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je zou toch zeggen dat de verkoper dit ook gezien moeten hebben
|
||||
|
||||
ja leek mij ook,
effin ze zijn terug naar de eigenaar gegaan en ik hoorde dat ie ze weer doodleuk te koop had gezet |
|
||||
|
||||
Quote:
Die worden zo nieuw geleverd. Google maar eens
|
||||
|
||||
ow echt, zie nu die inleg adapters liggen.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Up!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Monseigneur de polijstpooier... Ik heb getracht contact met u op te nemen. Echter die maibox van u zit te vol . Ik heb een setje Borbet B die weer tot leven gebracht moeten worden. Zie mijn oorspronkelijk bericht: Hallo Sixpack, Ik heb Borbet B 16“ 2x 9j en 2x7,5j. De 9j hebben standaard stoeprandschade en oxidatieplekken. De 7,5j zijn zwart gespoten en voorzien van stoeprandschade... Ik wil ze graag als nieuw met zwart verzonken delen. Gespoten of gepolijst laat ik aan jou en jouw expertise over. Zo op het eerste zicht heb ik geen kromming of scheurtjes kunnen ontdekken. Maar ook dat laat ik liever aan jou over. Als je tijd hebt hoor ik het graag. Zelf heb ik geen haast. De Scirocco ligt opgeslagen. Maar dit moet toch sowieso gebeuren, dus waarom niet nu alvast. Ik kom zelf uit Zwijndrecht. Als het kan bent ik ze het liefst langs. Ik vermoed dat versturen net zoveel kost. Al heb ik heb geen idee waar ze geen moeten. Ik hoor wel van je, Die Bruine
|
||||
|
||||
De mailbox in inmiddels leeg,
Ik stuur je even een privé bericht |