|
||||
|
||||
Ik vond het erg leuk vanmiddag, jammer dat ik maar 2 foto's heb gezien waar alleen me koplamp opstaat. Witte golf gtd voor me met zwart wit dak wel op de foto, maar mijn witte gti niet En ik had m nog wel gewassen. Zelf geen camera bij me. Werd bijna omver gereden door een opel corsa...
Ik was helemaal verliefd op die blauwe golf country, zoeen zou ik echt willen hebben! Verder vond ik die motorrijders niet erg (A) Tenminste die 2 jongere die zonder motor tussen de vw's stonden, lekker in leer :P Volgende keer weer van de partij hoor Heb wel weer nieuwe moed gekregen om wat dingetjes aan me auto te gaan doen.
|
|||
|
|||
was ind. een gezelige dag alleen jammer dat de POLITIE niet een paar VW bussies had neer gezet [alleen maar een volvo gezien]
|
|
||||
|
||||
foto zegt genoeg.
gezellige meeting
|
||||
|
||||
wat een geweldige opkomst zeg. We kwamen vanuit de richting Arnhem met 3 cabbie's om een uurtje of 1 en toen stond het al helemaal vol!!!
Super sfeer weer, net als de vorige Volksmeet, helaas heb ik me ook een beetje geirriteerd aan een groep die niet kan lezen, vooral uit de hoek van Underdog kwam doorlopend klere-herrie... gasten als jullie je niet aan de regels kunnen houden, blijf dan thuis! veel lof weer aan de organisatie, kan eigenlijk maar 1 puntje van kritiek geven: DEZE MEETS WORDEN NIET VAAK GENOEG GEORGANISEERD!!!
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 26-03-2006 at 21:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind dit toch zo zonde he, zo'n leuk kevertje laten verroesten...
|
|||
|
|||
als 1tje dat doet hoef je niet de hele groep aan te vallen was er gewoon heen gelopen niks aan het handje
|
|
||||
|
||||
Ja wou ik ook nog ff doorgeven:
Veel lof aan de organisatie,of had ik dat al gedaan....
|
||||
|
||||
Super meeting! Erg gezellig, zeer zeker voor herhaling vatbaar. Vandaag zelfs nog een kleurtje gekregen door de zon!
@ Oane, vette foto!
|
||||
|
||||
Quote:
Die Jetta heb ik niet gezien, benieuwd wat je ervan gemaakt hebt. Heb er toendertijd nog een proefrit meegemaakt.
|
||||
|
||||
Quote:
ze zijn ook met een mercedes langs komen rijden ze snappen het toch niet helemaal...
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt. Toendertijd was het ook een HOK! Ik stond achteraan, aan de kant bij de snelweg, naast Jetta-MaNiA.
|
||||
|
||||
Erg leuke meet, back to basic, heerlijk zonder al die commerciele poespas, puur waar het om draait, de auto's de eigenaren de verhalen, zolang iedereen zich redelijk netjes gedraagd, er zijn altijd uitzonderingen, wordt dit hopelijk vaker oogluikend toegestaan. Complimenten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat was ik gelukkig kon ik er in 10 minuten weer in met hulp van mede forummers. nogmaals bedankt
|
|||
|
|||
Quote:
haha, was wel ff spannend he. ik ben diegene die tegen je zei van dat achterklepstrippie weghalen |
|
||||
|
||||
Super meeting,
550km rijden waren het waard! Bedankt voor de wielen vwjoppie &vwbullit en alle andere die voor de sfeer zorgden! knuffel voor de velgen: whaha Pic met de topposter & tegelijk fotomodel: collectie foto's van mij is hier te zien: http://users.skynet.be/fa266395/vwe...es/meeting.html grtz |
|
||||
|
||||
Was zeker kick....
Hier een kleine greep uit mijn foto's: |
|
||||
|
||||
Was een erg gezellige meeting. Hoge opkomst en veel mooie wagens gezien. Zeker voor een snelle herhaling vatbaar! Hulde aan de organisatoren!
|
|
||||
|
||||
was weer een leuke dag, veel mooie (en minder mooie) VW's gezien! de parkeerplaats was iets aan de krappe kant, maar dat was wel een beetje te verwachten, dan weet de organisatie dat ze de volgende keer een grotere locatie uit moeten moeten zoeken
maar: wie was die gozer met die witte polo coupe van ongeveer bouwjaar 87. Zou deze meneer de volgende keer even uit willen kijken waar hij rijd als hij er tussenuit wil! wij kunnen allemaal Nederlands verstaan en jij als het goed is praten, dus vragen om er even uit te mogen moet geen probleem zijn toch? deze meneer stond voor de gasboot van chris, ik stond bij de voorkant van de gasboot om ff te kijken naar het resultaat van het rol-project. opeens voel ik een bumper tegen mij benen, ik kon net aan de kant springen, anders hadden ze klem gezeten, en vervolgens rijd ie zo door, tegen de bumper van de gasboot aan, drukt nog nog ff aan, en rijd zo weg zonder ook maar om te kijken!. dit vond ik best een beetje lomp zeg maar. ik schrok me dood man! maar goed HET ZAL WEL WEER echt een heerlijk dagje verder gehad, mooi weer, wat willen we nog meer! na de meeting zijn een aantal spieters wezen bunkeren in Woudenberg bij rib house texas, was echt goed eten! het mindere was dat er onderweg een schakelstangetje is afgebroken, opeens had de veelsteveelkilometer alleen nog maar een 3e en een 4e versnelling. maar als bennie er toch nie was! hij had er nog wel 1.. bijna semi-automaat naar leusden gekacheld, van de trailerqueen een stangetje af gehaald, op de mijne gezet, en weer schalelen als een nieuwe! dennis: thanks! zo, dat was mijn ervaring van de forummeeting. organisatie: bedankt en tot de volgende keer! |
|
||||
|
||||
Quote:
Met dank aan : Douwe & Mijn enorme sleutelbos
|
|
||||
|
||||
ik vond het wel leuk, maar ik vond wel dat er erg weinig luchtgekoeld aanwezig was.
Wel leuk om mijn eigen auto en die van Toob op een paar foto's terug te zien. |