|
||||
|
||||
Quote:
Wie vertelde mij dat vandaag nou nog meer
|
||||
|
||||
Zo...eindelijk weer eens wat nieuws in deze thread
Eindelijk witte knippers binnen vanuit Luxemburg Eindelijk velgen binnen vanuit Duitsland Eindelijk banden binnen vanuit alweer Duitsland Eindelijk centreerringen binnen....uit Haarlem Resultaat: BBS RC 8Jx17 ET35 voor en 9Jx17ET32 achter op 225/35/17 banden En ja ik weet het...hij moet HOOG nodig zakken en gewassen worden
|
||||
|
||||
Netjes hoor.
(gelukkig zeg je het zelf al: iets meer richting Australië graag)
|
||||
|
||||
Allemachtig, wat een mooi auto's toch... vind deze velgen absoluut geen afbreuk doen aan het statige uiterlijk... super!
|
||||
|
||||
Ziet er heel goed uit zo, maar wel ff wassen he
|
|
||||
|
||||
Goedemiddag, wat een prachtschip zeg! Machtig vind ik dat hè, zo'n sloep! De velgen staan er zeer goed bij. Knippers maken het ook net even af.
(Kennis van me heeft ook net eéntje gekocht, kwam hem laatst tegen maar had nét de digicam niet bij me! En ja, een V8 ja. ) |
|
|||
|
|||
je had toch niveau regeling? maar die komt dus niet laag genoeg? hoe ga je dat aanpassen?
|
|
||||
|
||||
Er zitten verlaagde veren onder, althans, hij is lager dan een standaard V8. Wat er precies onder zit weet ik niet, maar wel Koni schokbrekers.
Plan is om een set H&R veren te regelen (die hebben ze in het assortiment gelukkig) en eens kijken wat dat voor resultaat heeft. Mocht dat nog te hoog zijn dan maar een ring eraf
|
||||
|
||||
dik hoor Stijn!
|
||||
|
||||
Wat een bak moet wel een genot zijn om in te rijden Rc lijken heel mooi beetje zakken en klaar
|
||||
|
||||
man man man wat een lompe bak
daar hou ik van he velgen staan ook erg goed! en idd nog wat zakke... pimp'n
|
||||
|
||||
Super zo, ik zou hem niet eens verder verlagen. Die auto moet comfortabel zijn, die klasse heeft het Supergeil dit gewoon.... lekkerrrrr.
|
||||
|
||||
Zoals ik gisteren al zei, echt een prachtige wagen, was weer eens leuk om zo'n ding in het echt te bewonderen, echt D I K ! !
Heb je 'm nog in de garage gepropt gisteravond, of mocht ie buiten slapen?
|
||||
|
||||
Hij heeft lekker binnen geslapen
|
||||
|
||||
ik dacht dat ik ff jou auto te koop zag staan (klikker)
maar kenteken is gelukkig anders edit: Het is trouwens ook "maar" de 3.6, niet de 4.2
|
||||
|
||||
k zou zeggen, koop dr nog eentje bij dan he
één is mooi, twee is uhm...mooier...of is twee gewoon méér?
|
||||
|
||||
Dude ziet er nice uit, binnen kort weer naar Brabant?
|
|
||||
|
||||
Ze staan bijna net zo mooi als onder de Rallye
|
||||
|
||||
Voor de haters, nu de gepoetste versie