|
|||
|
|||
Crape, ik lees met me neus schijnbaar Maar vond t een redelijk unieke verschijning!
|
|||
|
|||
LOL geeft niks Guus heb ik ook wel s last van!
|
|
|||
|
|||
Heel lang geleden hebben we thuis een golf 1 gehad
Dan praat ik al gauw over 30 jaar terug Type was golf stayer Dit was een diesel uitvoering Toen der tijd was hij 1 van de mooiste die rond reed Bordeuax rood metalic Verlaagt zender spoiler onder de achterlichten zender spoiler aan het dak gti interieur magnesium velgen met 4 gaten erin (lijken op teledials /porsche velgen ) zelf gekocht 4 x vierkanten lampen erin Helaas geen foto van toen hadden ze nog geen digitale Camera |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er ook één zal binnenkort wel foto's maken.. |
|
|||
|
|||
Hier mijn GTD in onaangeraakte staat, ik heb daarnaast ook nog een SC ergens staan
|
|
||||
|
||||
haha, super interieurtje
|
|
||||
|
||||
Niet helemaal onaangeraakt: golf 2 staaltjes, of heb ik het mis =)
Leuk topic, maar eens subscribed =)
|
||||
|
||||
Hoort een Golf 1 CLUB thuis in dit rijtje ? , ik heb er zo 1tje maar heb dit nog nooit gezien elders ( BJ 1978) ik hoor het graag jongens greetzzz
|
|
||||
|
||||
Ik zou hem gewoon posten, want ik heb pasgeleden een '79 er chassis opgehaald en daar zat ook een club typeplaatje bij. Dus ik denk haast dat het een special is geweest (alhoewel ik dat mnog nergens verder heb teruggevonden)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt,en de blaupunkt hoort er ook niet in natuurlijk.desalniettemin,knap ding nog.
|
|||
|
|||
Golf 1 Sprinter
Bijzonderheden: -geleverd van 1976 t/m 1980 - geleverd met 1600 FP motor en vanaf begin '79 met 1300 GF motor - alleen geleverd in het Lemongelb (geel) - kuip stoelen (zelfde als GTI) 2delig zwart / wit/zwart geblokt - 1600 zwarte striping (bijna hetzelfde als GTI aan de zijkant - met sprinter erin verwerkt - 1300 heeft groene striping - sportstuur en golfbal - achterwisser achterklep - toertenteller - sprinter embleem achterzijde Ik ben benieuwd wie er nog meer informatie of 1 van deze uitvoeringen in bezit heeft of heeft gehad , foto's meer informatie alles is welkom![/QUOTE] Mijn vader had ook een Golf 1 Sprinter uit 1979, maar die was mandarinen orange. (nieuw gekocht) Last edited by cupra-4 : 27-08-2012 at 20:35. |
|
||||
|
||||
De Golf Rabbit LX. Zoals bij de Mk2, Mk3, Mk4 en de Mk5 speciale serie bij de wissel naar nieuw model. Maar ik denk niet in alle landen. Die van mij staat zo goed als origineel, buiten de kappen over de wielranden, de GTi-spoiler, de witte knippers, de koplampsproeiers, de achterlichten, de vering en de velgen na.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Mijn ouders hadden een sprinter, alles wat ervan over is is het sprinter plaatje helaas... Zit een tweetraps carburateur in, supergaaf! Bii de 1.6 modellen wel te verstaan
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier nog een type 1 amerikaanse cabrio staan. Op de zijkant heeft een sticker gezeten met de tekst mio. Lijkt als een sticker op een aktie model. Zegt iemand dit iets?
Arno
|
|||
|
|||
Ik rij op dit moment in een Golf C 1.6D Formel E Ook een niet heel veel voorkomend modelletje.
Met schakel indicator. Grote voorspoiler A-stijl kappen formel e badge |
|
||||
|
||||
Quote:
Wist inderdaad niet dat de Formel E ook met dieselmotor geleverd werd.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik moet dit toch tegenspreken, ik heb een Golf 1 GLS uit 1980, en dit is een 1300 motor. Heeft wel GTI Lip, mistlampen vooraan, gti wielbogen, gti striping op de zijkant, spoilertje achteraan aan het raam, bruingetinte ruiten,klapraampjes vooraan, chromé biesjes rond alle ramen. (foto's staanbij ik stel me voor) Ik heb de binnenpanelen nu vervangen, omdat die vol vijs en luidsprekergaten zaten, hierbij viel me op dat er hierop ook een chromé lijntje zit, en het onderste gedeelte in stof ipv plastic/leder afgewerkt is |
|
|||
|
|||
Klopt die zijn vanaf eind 78 of begin 79 ook met een 1300 motor geleverd.
Die GTI striping en lip en wielbogen en spoilertje zijn in ieder geval niet origineel. De rest verder wel.
|
|||
|
|||
Quote:
Mijn vader had ook een Golf 1 Sprinter uit 1979, maar die was mandarinen orange. (nieuw gekocht)[/QUOTE] Dat kan kloppen ze zijn in 2 kleuren geleverd geloof ik of 3 geel en oranje. in Lemon Geel en in Riad Geel en in Maderine oranje , heb je hier ook een foto van? Ik ben benieuwd hoeveel hier er nog van zijn , en wie ze in het bezit heeft gehad. Heb je hier ook een foto van ? Dat misschien wel leuk om te laten zien.