Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 22-12-2003, 16:00
Antera's Avatar
Antera Antera is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Antera

We zullen wel zien hoe en wat men zal zich toch wel op beide forums verplaatsen denk ik aangezien men nu ook vaak al op meerdere forums zitten ookm vanwege de natuurlijk bergen met info die daar nog rondhangt
Old 22-12-2003, 16:14
Michel B4's Avatar
Michel B4 Michel B4 is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Michel B4

Quote:
Originally Posted by Tommy
Waarom voel jij je als smod wel gepasseert dat je niet in het 'clubje' zit, en ik als lid(dat waarschijnlijk meer als jou on-forum was) niet? Waarom start jij het met een vriend van je opnieuw op, en waarom vraag jij mij als gelijkwaardig lid niet om ook mod ofzo te worden? En ook in dit geval voel ik me niet gepasseerd.. Waarom zou jij dat wel zo voelen dan? Als Manace ook een forum opzet... voel je je daar ook minder betrokken, heeft hij jou benaderd?

Wat ik zeggen wil, zoals je het zelf benaderd komt het over alsof jij je als smod wel gepasseerd voelt, maar ik als gewoon ex-lid niet... snap je? we zijn toch gelijkwaardig?

Ik ga mij straks begeven op VW Scene, en VW Forum wens ik veel succes verder, en dat loopt dan ook vast wel weer los, mij zal niemand missen.

ik heb vanaf het moment dat et forum offline ging al geroepen dat ik michel aan et vragen was of et overgenomen kon worden,alleen heb ik de middelen niet is wel gebleken qua server en kosten.
dus heb ik daar met prins over gesproken en die zag er wel wat in,dus moest hij erbij betrokken zijn.

als het forum wel weer online gaat zullen de oude mods weer benaderd worden met de vraag of ze weer willen meedoen.
het gaat dus niet om iets nieuws te starten maar iets bestaands alleen zal er noodgedwongen hier en daar wat aangepast worden.
uiteraard worden de mensen via mail benaderd als et weer gaat lopen,dat heeft prins al aangegeven..
Old 22-12-2003, 16:52
Mr_LSD Mr_LSD is offline
VW Enthousiast

Send a message via AIM to Mr_LSD Send a message via MSN to Mr_LSD Send a message via Yahoo to Mr_LSD

Een paar dingen wat ik hier nu lees.

1. het motor incident. Ach gut, meneer kon het niet winnen en had gehoopt op bijval van de VW rijders. JAMMER! had ie maar niet zon kut opmerking moeten maken van dan rij ik er over heen met mijn auto.

2. Qua Copyright kan de nieuwe eigenaar helemaal NIKS. daar zijn een paar redenen voor maar de belangrijkste is wel dat die "huisregels" pas later zijn gemaakt, en zelfs nadat de meesten al waren geregistreerd. Als dit bekend was gemaakt middels een email dan was IK hier al niet mee akkoord gegaan. Om meerdere dingen maar vooral omdat het MIJN foto's zijn, en ik ze ook wil houden.

3. Vind het een hoop gelul om niks. Wat kan het nou rukken hoe het heet als je maar plezier hebt. Ik had er allang geen plezier meer in en was al maanden niet meer online geweest. Mis je het? Ja echt wel, 20 vragen per dag van wat zijn goede veren/dempers voor een mk2 komen echt NIET je strot uit na een paar maanden....

Voor de rest vind ik het hier leuk, ok ik lurk meer dan dat ik post maar vind de discussies erg grappig. Veel mensen die denken dat ze zwaar in de verdediging moeten tegen bewezen feiten. Daar hoef je je niet tegen te verdedigen, dat is gewoon feit.
Old 22-12-2003, 16:57
Michel B4's Avatar
VW Guru

we zullen wel zien hoe et zal gaan met et forum...wij gaan er in ieder geval voor.
Old 22-12-2003, 17:34
niels_g60-power's Avatar
niels_g60-power niels_g60-power is offline
Postwhore

ik zal het wel zien als het weer online is
Old 22-12-2003, 19:03
da_vwfreak da_vwfreak is offline
VW Addict

Ik heb niet elke pagina gelezen, maar als je nu een nieuwe start maakt met de "vaste" leden dan kan het toch ook. De info gaat dan wel verloren, maar dat komt op ten duur wel weer. gewoon een nieuwe start met een nieuwe complete site is toch ook goed?
Old 22-12-2003, 19:06
Michel B4's Avatar
VW Guru

Quote:
Originally Posted by da_vwfreak
Ik heb niet elke pagina gelezen, maar als je nu een nieuwe start maakt met de "vaste" leden dan kan het toch ook. De info gaat dan wel verloren, maar dat komt op ten duur wel weer. gewoon een nieuwe start met een nieuwe complete site is toch ook goed?

denk ook dat dat meest makkelijke optie is en gaat worden als? et gaat lukken...
Old 22-12-2003, 19:10
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Quote:

En zoals ik al eerder zei, dat is precies wat get VWScene Team gedaan heeft, getuige deze site...
Old 22-12-2003, 19:13
Michel B4's Avatar
VW Guru

zoals et plan er nu ligt zal et ook een nieuwe site worden alleen op het oude domein en redelijk oude styl.alleen in andere kleuren en disign...
Old 22-12-2003, 19:18
da_vwfreak da_vwfreak is offline
VW Addict

Ik bedoel idd een nieuwe site. Zoals het oude forum was was het wel overzichtelijk en dat was een goede site, maar om nou zo veel geld er voor neer te leggen is een beetje gekkenwerk. Gewoon een goede overzichtelijke site met een fotoalbum e.d. wil er eventueel ook wel aan meewerken als men hulp nodig heeft.
Old 22-12-2003, 19:28
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac

Quote:
Ik bedoel idd een nieuwe site. Zoals het oude forum was was het wel overzichtelijk en dat was een goede site, maar om nou zo veel geld er voor neer te leggen is een beetje gekkenwerk. Gewoon een goede overzichtelijke site met een fotoalbum e.d. wil er eventueel ook wel aan meewerken als men hulp nodig heeft.

Pino, dat is ook de bedoeling van deze site! Dit is even tijdelijk, spoedig zal VWScene.nl er zijn.

My Swallowtail

Flake It!
Old 22-12-2003, 19:29
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Michel : mogen "we" straks ook ongeneerd een topic openen daar en zieltjes proberen te winnen ?
Old 22-12-2003, 19:38
Mr_LSD Mr_LSD is offline
VW Enthousiast

Send a message via AIM to Mr_LSD Send a message via MSN to Mr_LSD Send a message via Yahoo to Mr_LSD

zieltjes winnen? maar hoe ga je je voet tussen de deur zetten dan?
Old 22-12-2003, 19:38
Michel B4's Avatar
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Michel : mogen "we" straks ook ongeneerd een topic openen daar en zieltjes proberen te winnen ?

turrlijk mag je er gewoon komen en et over dit forum hebben,alleen vindt ik je weer erg kinderachtig om et zieltjes winnen te noemen.maar ja das jouw ware aard...

ik meld et hier omdat er genoeg zijn die er nog wel intresse in hebben en dus graag willen weten hoe et er mee gaat.
voor degene die er geen intresse meer in hebben je hoeft et niet te lezen of op te antwoorden natuurlijk...
Old 22-12-2003, 19:39
Prinz Prinz is offline
Forum Newbee

Tuurlijk Baldrimmer, het wordt een nieuw, open forum met plaats voor elke discussie zolang niemand erin grovelijk beledigd wordt en er geen aanzet tot haat is. (Ook al is het voor sommig mensen "Hard to be tender")

De precieze opzet wordt snel bekend zodra alles rond is.
Old 22-12-2003, 19:41
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to vwleusden

Mijn hart is toch wel naar vwscene.nl gegaan.... ben gewoon een meeloper met de "Harde kern"

Ik zal zeker ook op vwforum kijken maar de lol is daar echt vanaf voor mij denk ik..... maar ik waardeer je inzet Michel.
Old 22-12-2003, 19:41
Mr_LSD Mr_LSD is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by "michelvr6
turrlijk mag je er gewoon komen en et over dit forum hebben,alleen vindt ik je weer erg kinderachtig om et zieltjes winnen te noemen.maar ja das jouw ware aard...

Wat is dat nu weer voor achtelijke opmerking? het is trouwens natuurlijk en het hoor. Die godvergeten afgekorte woorden daar word ik nu ff gek van. Schrijf als een nederlander of schrijf niet. :twisted:
Old 22-12-2003, 19:43
Michel B4's Avatar
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Mr_LSD
Quote:
Originally Posted by "michelvr6

Wat is dat nu weer voor achtelijke opmerking? het is trouwens natuurlijk en het hoor. Die godvergeten afgekorte woorden daar word ik nu ff gek van. Schrijf als een nederlander of schrijf niet. :twisted:

dat regel ik wel pascal.
Old 22-12-2003, 19:43
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by Prinz
Tuurlijk Baldrimmer, het wordt een nieuw, open forum met plaats voor elke discussie zolang niemand erin grovelijk beledigd wordt en er geen aanzet tot haat is. (Ook al is het voor sommig mensen "Hard to be tender")

De precieze opzet wordt snel bekend zodra alles rond is.

Laat de promo maar hoor, ik geloof dat het geweldig word, bewaar de promo maar voor vwforum.

My Swallowtail

Flake It!
Old 22-12-2003, 19:46
Michel B4's Avatar
VW Guru

Quote:
Originally Posted by michelvr6
Quote:
Originally Posted by Mr_LSD
[quote="michelvr6]

dat regel ik wel pascal. :twisted:

Posting Rules