|
||||
|
||||
Wat doet dat bodyschutz precies? Komt er daarna nog een toplaag over ofzo?? Ziet er allemaal goed uit zeg
|
||||
|
||||
is dik spul..
wat je aan de binnenkanten van je wielkasten en aan je bodem hebt zitten, omdat je daar veel steenslag hebt, en stenen meteen door de gewone lak gaan houdt dit dat tegen...
|
||||
|
||||
Jottum
Bodyschutz is eigenlijk een soort van beschermlaag voor het plaatmateriaal. Is rubberachtig (op teer- oliebasis) en daardoor een beschermlaag. En gelukkig is het niet zo heel dik als de veel gebruikte tectiel. Het is eigenlijk meer een zeeeeeeeeeer dikke laag lak, maar niet zo dik als tectiel zou zijn. Je hebt gewone bodyschutz en overspuitbare bodyschutz (het verschil er tussen hoef ik niet uit te leggen denk ik) Wiebrand
|
||||
|
||||
Helaas al meer dan 2 weken geen tijd voor mun wagen;
Druk met school, bbq-en en met ELE-rally kijken Komende week ga ik weer tijd vrij maken Wiebrand
|
||||
|
||||
en toch vind ik bodyschutz erg dun, kheb t nu met strijkkit helemaaldicht gesmeerd en daar dan nog bodyschutz overheen....
|
||||
|
||||
Tja, iedereen zun eigen ding.
Vanaaf eindelijk weer eens un uurtje of 1,5 gevonden voor mun wagen. Het de interieur zijde van het chassis bijna helemaal gekit. Morgen nog een klein stukje en dan kan hij eindelijk een keertje gespoten worden. Wiebrand
|
||||
|
||||
Foto's van eregisterenavond rond uurke of 11.
Onderdelen en onderzijde van het chassis eregisterenavond in het laatste rode laklaagje met een flinke laag blanke lak gespoten. http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/32951.jpg Wiebrand
|
||||
|
||||
Zo afgelopen zondag, net voordat ik ff naar Budel ging, om half 9 weer bij de wagen. Geschuurd, ontvet, lak aanmaken en spuiten maar.
Hieronder de foto's En toch best netjes strak gemaakt en gespoten? Toch? Spiegeltje glad!!! Aalglad Chef directeur B-Tuning
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit hoor, nice work!
|
|
||||
|
||||
Sexy!
|
||||
|
||||
Dank je mannen
Vanmorgen nog ff spulletjes bij de verzinkerij opgehaald Nu leren!! Wiebrand
|
||||
|
||||
Wauw Ziet er allemaal super goed uit hoor
|
||||
|
||||
Dank je...
Zo vandaag na een halve dag bijkomen van gisteravond toch maar wat aan de wagen gedaan. Eerst flink zitten schuren, toen nog wat afplakken en toen eindelijk alles klaar maken voor het spuiten. Op einde van de avond flink wat onderdeeltjes rood gespoten. Alleen was om een of andere reden de verf nu zo dun dat ik als maar lopers kreeg, dus morgen weer schuren en opnieuw spuiten (gewoon net als anders 10% verdund, maja nu ging ie ineens lopen :? ). Wiebrand
|
||||
|
||||
Maar vandaag dus maar weer eens opnieuw geschuurd, ontvet ,etc..
hierbij 1 fotoke (want dit zijn maar saaie fotos) Wiebrand p.s. het was 5 weken geleden nog de bedoeling om het chassis proberen klaar te krijgen voor de KCD, maar door drukte op school gaat dit niet meer lukken. :?
|
||||
|
||||
echt superstrak... meeste auto's zien er zo niet eens van de buitenkant uit normaal zou je dit toch niet zien bij een kever he? maja racelook dus geen tapijt ofzo dus dat wordt schoenen uit als je de auto ingaat.
|
||||
|
||||
Zo gisteravond en vanmorgen nog ff bezig geweest met het uitzoeken van de diverse spullen die verzinkt zijn.
Hier wat fototjes Het laten verzinken en erna blauw of geel laten passiveren ook iets voor jouw? Laat het me weten via pB of e-mail Wiebrand
B-Extreme B-Tuning 1303 racebug is in full resto!! But it will be road-worthy!! Last edited by Luuk : 28-06-2006 at 13:19. |
|
||||
|
||||
net een bouwpakketje
|
||||
|
||||
super grondig gedaan! bodem ziet erop de foto superstrak uit!
|
|
||||
|
||||
So gisteravond nog ff de laatste onderdelen (stuk of 10) rood gespoten. Nu nog een onderdeel of 25-30 zwart spuiten en dan eindelijk opbouwen.
Wiebrand
|
||||
|
||||
Echt gaaf hej hoe je dat allemaal doet, is er niet echt aan af te zien dat je maar een 'arm studentje' bent