|
||||
|
||||
Quote:
Ze worden niet verlijmd. Overigens hoef je die randen er helemaal niet af te snijden. Er zijn bandencentra's waar je het kan laten doen. Dan worden ze machinaal verwijderd. Dan ziet de verzekeraar er ook niets van. |
|
||||
|
||||
Quote:
dan wacht ik ff tot ik weet wat leon voor me heeft en als het met rand is ga ik jou vragen waar natuurlijk, je hebt het al een keer gezegd maar ja...
|
||||
|
||||
seau !
het leed is geschied, de ovaal ligt op zijn buik heb nog een cm of 5 bodemvrijheid, meerrrrrrrrrr dan zat ! Zaterdag gaan de smartbanden er onder, dan zal die nog iets verder zakken Hartjes gestraald en gespoten, morgen komen de nieuwe hart glaasjes binnen....dus zaterdag kunnen ze er op ! En alle remmen bekeken......alles is nieuw ! Schoenen, cups, leidingen, slangen, alles is al gedaan Dus dat was een easy job ! En goed nieuws van het wielenfront, binnen 10 werkdagen zijn de fully polished RADERS binnen Dus op het winterfestijn zat de ovaal "compleet" te zien zijn !! Meer foto's op www.volksaddiction.nl
|
||||
|
||||
ziet er goed uit leon!!! supermooi kevertje!!!!
|
||||
|
||||
O.K. dan!!! Ben zeer benieuwd hoe ie eruit ziet op de raders... Ik heb miss nog 4 bandjes nodig, ff nog een zaterdagje wachten voor ik ze kom halen dan..
|
||||
|
||||
Quote:
Raders zal rond de kerst zijn.....net er voor of net erna Ik kan ook niet w8en tot ik ze binnen heb, hij is al zo laag als de fotosjop.......alleen nu de wielen nog !!
|
||||
|
||||
Goed bezig!!!
|
||||
|
||||
Quote:
thnx gozer !!! Volgende week de jouwe Word waarschijnlijk een "tandem" verlaging........hoe en wat hoor je nog ! UDB secret
|
||||
|
||||
moest je hem toch maar weer ff op de wielen zetten om te kijken hoe "hoog" tie nou was.... goed bezig !!!
|
||||
|
||||
goed bezig man
ik ben heeeel benieuwd IRL ziet ie er ook heel dik uit echt een super bak man succes
|
||||
|
||||
Dit is weer een errug vet projectje! Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar dat zit wel goed volgens mij
|
||||
|
||||
Super gozah..
Zag op je site dat hij achter een beetje scheef stond, komt dat?
|
||||
|
||||
Quote:
Dus links staat ie op een 145x65x15, en rechts op een 155R15 (die klem zit tegen de koplamppot ) Dus vandaar dat het een beetje vertekend Komt allemaal goed als dalijk de definitieve banden en velgen er onder zitten !
|
||||
|
||||
he Leon!
super hoor zo laag, maar 1 advies, als je nog moet keuren: (21ste toch?) de opstaande rand van de keuringsbaan is (bij ons althans) ong 6,5 cm hoog. kun je er niet overheen, kan de auto niet gekeurd worden.. dus misschien beter even keuren met de hoge bandjes.. is maar een tip.. greetz hj |
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx !!! Weet wel dat ze in Waddinxveen ook een rand hebben, zal eens goed gaan meten hoe hoog (lees:laag) de ovaal nu is Voor kan ik m makkelijk verstellen om op 6,5 uit te komen, de achterkant schuift vanzelf mee de baan over haha Hoe is dat gegaan met die pickup van K&K ? Die is ook aangenaam laag, redde die dat ? Ik hou je op de hoogte !! p.s. had jij nog geinformeerd naar het kenteken ? (laat maar even weten via msn)
|
||||
|
||||
die van k&k is naar mijn weten nog niet gekeurd, maar dat is wel de reden dat ik precies weet hoe hoog de opstaande rand is, heb namelijk een schets gemaakt met maten voor ze..
|
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, goed bezig !! Is voor mij ook voor het eerst dat ik met zo'n smalle/lage auto naar de RDW ga.........'t zal mij benieuwen !! Je hoort/leest 't volgende week
|
||||
|
||||
Klein updateje........
Om alle RDW problemen (en rijproblemen) te voorkomen, de ovaal weer 2cm omhoog gezet vandaag..............
Zat "0" vering in, de veerplaat lag stijf tegen het chassis Op de achterbrug de nokken weggeslepen...........kever nog verder omlaag, en nog steeds de veerplaat stijf tegen het chassis Dus alles weer even losgehaald, en de torsie 2 binnentanden omhoog, en 2 buitentanden omlaag !! Scheelt precies 1,8cm Als straks de Raders er onder komen met de juiste bandenmaat gaat hij weer 7mm omlaag, omdat er nu 155R15 onder ligt en straks 185x65x15 Na de RDW zet ik m waarschijnlijk weer één binnentand omlaag, en één buitentand omhoog En de hartjes zitten er op, alleen eind deze week het extra gaatje dichtlassen en de vieze randen van de ouder verlichting wegpoetsen. (en idd, de achterbumper zit er een beetje hoerig op....maar die zit nog los Meer pics op www.volksaddiction.nl
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 20-12-2005 at 00:33. |
|
||||
|
||||
ik wil hem zien met de radars
|
||||
|
||||
Leon, gaat goed man! Strax in een keer door de RDW!
vraagje: wat voor velgen heb jij nu in het vooronder zitten? lijken erg veel op de mijne (licht-groene rand met donker hart)! Wat doe je ermee als de Raders gearriveerd zijn?? Als ze weggaan heb ik wel intresse! En heb je dat hoedenplankje ook nog?? Spreek je, suc6 ermee morgen!!