|
||||
|
||||
Quote:
Ah bij Weishaupt. Daar haal ik mijn autolakken ook vandaan. Ken de eigenaar goed via me pa. Mja ben niet meer zo weg van motip helaas . |
|
||||
|
||||
Quote:
Motip is 'hobbyverf'... Het is goedkoop en dan moet je er niet te veel van verwachten
|
||||
|
||||
He Clawfinger.............ook weer van de partij ??
|
||||
|
||||
Quote:
Jep... En ik ga zo ff een nieuw topic aanmaken ik maak er dan ook maar een 'watergekoeld project' topic van
|
||||
|
||||
Quote:
Super, lijkt me een goed idee !!! Kunnen we jouw "kikker" ook even "volgen" !!!! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Pssstt weg met de groene vervuilers hier ! Beetje mijn topic vervuilen! Michel haal die mos eens van je auto af, misschien dat er dan een echte kleur onder zit !!!??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, dan krijg je een GLXTI... Of een GLTXI... Of een GTLXI... Of een GTILX... Waarom kon je geen echte GTI kopen?
|
||||
|
||||
wat voor onderdeln heb je nog op die donor jetta 1 zitten eigenlijk? of is die ook al pleite?
|
||||
|
||||
Quote:
Die staat nog op de sloop.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke sloop? waar? bumpers heb ik nog nodig, maybe ook wat plaatwerk...
|
||||
|
||||
ARA in assen
|
|
||||
|
||||
En ik heb weer wat progress gemaakt . Dus voortgang geboekt, voor de mensen die geen Engels kunnen .
Ik heb gister de hele bak even geborsteld met de boormachine. Zoek nu alleen het kleine borsteltje nog voor de kleine hoekjes. Hijs foetsie . Ook heb ik even de koppelingshevel eruit gehaald, zodat ik deze tenminste fatsoenlijk kan schoonmaken en spuiten. Die dus ff van roest ontdaan met de flex, en ingespoten met brunox. Vreemd goedje :P Hevel was eerst blank staal, na het erop spuiten van brunox (blanke vloeistof) wordt het helemaal zwart :P. Roeststabilisator+epoxy primer. Zal wel wat wezen dus . Tot de volgende update! Dan zal de bak gespoten zijn evenals wat andere onderdelen! |
|
|||
|
|||
goed bezig nog steeds
|
|
||||
|
||||
komt hij af voor de meeting??
|
||||
|
||||
Quote:
Voor 26 maart bedoel je?? Nee dat helaas niet. Aangezien ik dan nog geen rijbewijs heb en dat de planning op ongeveer de zomermaanden staat. Miss de volgende meeting ! |
|
||||
|
||||
jammer zou wel mooi zijn, wij gaan proberen de golf 1 ook af te krijgen voor de meeting
|
||||
|
||||
Quote:
Nou je bent al goed op weg met de auto van et vrouwtje . En ik twijfel er niet over dat het wat wordt. Want het word volgens mij een super autotje om te zien straks !! Succes kerel! |
|
||||
|
||||
Zow, vandaag de bak even in de grondverf gezet en uiteindelijk zilver metallic gespoten + dikke laag blanke lak. Kleurtje heb ik zelf even gemengt met wat kleuren wat ik nog had . Dus heb em niet te zilverig gemaakt.
Je zult het niet echt zien dat ie glimt, mja denk die bling bling er maar bij!! Ook heb ik vandaag even bij mijn collega's een nieuwe koppelingset besteld. Orgineel zit er ook een Luk vanaf fabriek in, dus maar weer een Luk setje besteld . Geen Delphi shit erin. Mja ik zal sommige spulletjes nog even zwart spuiten, dan kan dat in 1x. En dan kan ik et in elkaar zetten, en kan de motor erin!! Ltrrr |
|
||||
|
||||
die is goed gelukt!
|
||||
|
||||
Zoww, ben vanmorgen even druk bezig geweest met het spuiten van onderdelen. Heb beetje de hand gelegd aan het laaste spul. Hoef alleen nog maar 2 draagarmen en fusee's te spuiten. En dan is eigenlijk het spuitwerk af.
Ik denk dat ik morgen de motor nog van de bok afhaal, zodat ik de koppeling+vliegwiel weer kan monteren. En dat de bak erachter kan! Dan kan volgende week de motor er na een lange tijd eindelijk in!! Maargoed de foto's Toch mooi spul, dat Dupont lak van m'n stage . Glimt als de mieter |