|
||||
|
||||
Wat een vet ding is dit toch!
|
||||
|
||||
Toch naar Spa?? Cool. En plaats eens een wat duidelijkere foto
|
||||
|
||||
weddan ! duidelijke foto....is duidelijk zat toch
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 21-08-2006 at 20:26. |
|
||||
|
||||
Heee! Je wielen staan naar binnen
|
||||
|
||||
Na een rustige periode waarin ik het retedruk gehad heb beginnen we weer langzaam wat aan de keef te doen......
plannen genoeg, of ze allemaal uitvoerbaar zijn moet nog blijken....dropped spindels zijn inmiddels aangeschaft en gemonteerd, ding gaat plat op de bast maar ik wil lager (ruimte velgrand/spatbord).... een set nieuwe wielen ligt reeds klaar, ze passen niet. en ik heb er nog wat werk aan maar denk dat het behoorlijk shocking wordt ook de motor ligt eruit. moeten komende zomer wat meer pony's trappelen onder dat lange klepje! voorlopig knal ik rond met een rockin' 1300 twin port. Rijdt heerlijk en is berezuinig.....NOT the way I like it interieur was er niet, maar komt er zeer zeker. qua uiterlijk wil ik meer de oldspeed/resto kant op, daarover later meer fototje met spindels en as op de hoogste stand (serieus)... mzzls!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
hele dikke keef
|
|||
|
|||
Vet ding hoor!
|
||||
|
||||
gaaf ding, de dropped spindels doen hem goed. heb je ook een versmalde vooras, lijkt er wel op
wel een mooie stand zo.
|
|||
|
|||
Echt een vet ding, nu weet ik ook gelijk hoe laag mijn kever komt met spindels op me orginele as . Laag zat lijkt me.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Niet waar! Volgens mij is dit op een verlaagde as, maar Jens heeft de bouten anders dan origineel erin gelast. T.o.v. een originele as zakt de auto 6.5 cm met dropped spindels
|
|||
|
|||
Ja van die 6,5 cm wist ik al, maar omdat er stond dat de vooras op de hoogste stand staat dacht ik zo zal het eruit gaan zien.
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit maatje...
grtz..vic
|
||||
|
||||
Met een oude traileras en bladveren kom je nog veel lager.... derhalve.... Is wel iets voor een Borrelgroene kever!
|
|
||||
|
||||
Blijft een super ding Jens, ben benieuwd naar je plannen en de toekomstige wielen!!
|
||||
|
||||
Een hele dikke Kever, had hem een tijdje al niet meer gezien. Kun je mij deze foto's in heel groot mailen:
http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/36119.jpg http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/36118.jpg http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/36121.jpg Liefst in iets meer als 1680*1050, dat is namelijk mijn schermresolutie. Kan ik er mooi een nette bureaublad van maken! |
|
||||
|
||||
Mooie foto's! Spindels zijn zalig he... Was die 1300 een twinport? Dan heb je nog meer pk's dan ik....;( Bel je van de week nog ff of ik met m'n voorklep kan komen hobbyen.
Mzzls
|
||||
|
||||
erg cool!!
|
||||
|
||||
ruben, heb die foto's nie groter helaas....alleen bovenstaande p[ics zijn op 3.2 megapixel geschoten, de rest op vga
niels; yur right was een enkelpoorts nu je het zegt! kleppie komt goed gister oil catch tank gemaakt van dikwandig rvs, met demontabel dekseltje! greetz
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Jammer zeg, zijn mooie foto's! En het weer zorgt er ook voor dat je zulke foto's niet weer even kunt maken.
|
|
||||
|
||||
yo ruben,