|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik moet eens kijken of ik de stofkap en bumbstop ergens vandaan kan halen. Het moet er wel fris uitkomen te zien aangezien alles nieuw is dalijk. |
|
||||
|
||||
KW heeft genoeg resellers. Anders in Duitsland zoeken. Manthey Racing heeft mijn KW set gereviseerd/ gecontroleerd.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Quote:
Oké zal eens kijken. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je gaat de koperen leidingen toch wel beter bevestigen als op foto 2 hoop ik? Met die plastic klemmen zoals later op de fotos is een stuk beter.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoeld de leidingen onder de auto die met de originele beugels vast zitten? Wat zou jij hiervoor gebruiken dan? Ik wil niet gaan boren in de bodem namelijk. Last edited by nanneborn : 05-12-2024 at 07:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niks mis met die montagewijze hoor. Vallen er echt niet af zo.. |
|
|||
|
|||
Dat wordt een echte showauto zo zeg. Ziet er goed uit allemaal. Ik heb van die beugeltjes waar je de dubbele leiding in drukt zeg maar. Maar als dit origineel is, zou ik het lekker zo laten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal zitten ze vast met die beugels die je op een draadeindje kan draaien die uit de body steken. Die heb je op sommige plekken ook zitten. Als dat niet voorhanden is zou ik er een stuk rubber omheen doen. Het probleem is niet dat ze eronderuit vallen, wel dat ze kunnen bewegen/trillen en dus beschadigen. Edit: Of zitten die erop? Ik kan ze op sommige foto's wel zien namelijk. Op mijn telefoon was dat vanmorgen helemaal niet zichtbaar In dat geval heb ik niks gezegd.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! Last edited by daNpy : 05-12-2024 at 18:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
De leidingen zitten in de originele rubbers ingeklemd en er zit geen speling op. Misschienlastig te zien op de foto :-) |
|
||||
|
||||
Ik wil nu mijn kw schroefsetje opknappen. Ik had al het een en ander besteld maar ik bedacht mij nu net zijn ze eigenlijk nog wel goed ????.
Ik gelijk effe naar de garage om te kijken wat ze doen. Als ik het goed begrijp moet je de schokdempers in duwen en als je los laat moeten ze toch weer omhoog komen? Het probleem is dat dit bij geen enkele schokdemper gebeurd ?...... |
|
||||
|
||||
Ik kan vragen wat het kost om ze na te laten kijken, als je ze naar Duitsland wil opsturen?
|
||||
|
||||
Quote:
Als je dat zou willen doen.! Graag. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi, nee, ze komen niet in dezelfde positie terug, dat doet de veer. De schokdemperstang moet over de volledige beweging (in/uit/in) dezelfde weerstand hebben en er mag geen olie, ook niet een klein beetje, met de schokdemperstang mee naar buiten komen bij het 'uit' bewegen (aangenomen dat het oliegevulde schokdempers zijn en geen gasgevulde). Zo ja, dan kun je er vanuit gaan dat de schokdemper goed is. Zo nee, dan is de schokdemper defect. Monteer je de originele motor weer? Zo ja, waar laat je de drukaccumulator? Die zie ik nu niet onder de wagen. M.vr.gr. Erik Last edited by emu : 19-12-2024 at 22:50. |