|
||||
|
||||
Begint er goed uit te zien hier.
Mooie voorbalk met steun heb je erin zie ik. top! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nummers zijn opvolgend. Dus L/R verschillend, passen ook gewoon op de Epytec adapter en zijn ook de nummers die Epytec voorschrijft. Maar het schijnt dat de klauwen van de eerdere Boxsters nauwere remblok steunen hebben, waardoor de 312x25mm remschijf er niet tussen past. Nu schijn je dit terug te kunnen drukken met een tang (volgens Epytec). Of wegslijpen. Of simpelweg de klauw wegnaaien en andere kopen. Nog geen idee, heb het even in de hoek gelegd voor een later moment.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 28-04-2021 at 13:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dit maakt het allemaal wel wat makkelijker. Heb ook genoeg ruimte langs de chassisbalken. Geen gemep met een hamer om het passend te krijgen.
|
||||
|
||||
Mocht iemand ooit tegen hetzelfde aanlopen; Lekker de Dremel erin en een stukje affrezen:
Like a glove! Nu even een een andere kleur coaten. Geel? Rood? "RUF Groen" met gele tekst, of toch andersom?
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 30-04-2021 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Blauw! Of oranje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Eind vorige maand een bestelling gedaan bij de VW dealer voor wat bouten voor het huwelijk met de motor en de versnellingsbak.
Gelukkig was alles wel leverbaar, behalve 1 bout. Die moest via VW Classic Parts besteld worden. Die ligt al 3 weken ergens in de krochten van het magazijn bij PON in Leusden te chillen... Had ik het maar via VW CP zelf besteld, dan was het zooitje allang binnen. Zo, moest ik even kwijt. Verder nog van alles bij elkaar aan het scheumen voor 256mm remmen op de achteras. Enkel de remklauwhouder moet er nog komen. Even testen of alles past, dan in één keer met de voorklauwen naar de coater.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 11-05-2021 at 21:21. |
|
||||
|
||||
lekker man!
setje achter maakt het weer mooi compleet met voor. wat ga je voor klauwen gebruiken achter?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Van een Audi TT 225, had ik al een tijdje liggen. Ik zag bovenstaande ombouw kit (post #126) eigenlijk zo goed als kompleet te koop staan bij 123vw.nl Enkel zonder de schijven, blokken en klauwen. Nu alleen nog een andere remklauwhouder scoren. Dan ben ik er wel zo goed als.
|
||||
|
||||
ah nice! ik weer eens niet verder gegeken dan m'n neus en heel de link niet gezien
|
|||
|
|||
Hoe staat het met deze?
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de vraag. Ik moet zeggen: Stabiel!
We zijn nu ruim een jaar verder, maar er is 0% vooruitgang geboekt. Ik ben een beetje afhankelijk van anderen met sleutelervaring. Ik ben nu wel op het een punt dat elke stap er eentje is die voorwaarts is. Maar die stappen kan ik gewoonweg niet zelf; (Lassen en spuiten). Daar blijft het nu eigenlijk op hangen.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Is altijd balen als je afhankelijk bent van de tijd van anderen. Maakt niet uit met wat het is. Is dit niet een goed moment om zelf een cursus lassen te gaan volgen?
|
||||
|
||||
Je zou zeggen van wel, en als ik er ook profijt van heb qua inkomen of met het werk, dan is het zeker een goed idee.
Maar, ik heb een kantoorbaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Of je hebt dan een carrièrekans
|
|||
|
|||
Best handig om te kunnen lassen. Ik heb eens een lascursus gevolgd, maar er daarna niks meer mee gedaan. Ik zou niet meteen met zichtwerk beginnen
|
|
||||
|
||||
Progressie!
|
||||
|
||||
Netjes, weer aan de gang
|
||||
|
||||
nice, leuk om te zien dat er weer vooruitgang is!
|
||||
|
||||
Thanks boys, erg blij met dit resultaat. Eindelijk worden er weer stappen gezet.