|
View Poll Results: Zal het wat worde??? | |||
Ja!!! | 30 | 85.71% | |
Nee!!! | 5 | 14.29% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
ziet er al een stuk beter uit!! zal wel weer een net setje worden
die beschadiging in die schoep.. hoe ga je die weg krijgen?
|
||||
|
||||
Quote:
Die beschadiging die lijkt erger dan die is. Hij zit alleen in de lak die er nog op de schoepen zit dus dat is met schuren weer te herstellen.
|
||||
|
||||
schiet nou eens op met dat ding bobbie
|
||||
|
||||
Geduld is een schone zaak Hans!!! Nou arjan Gaat goed komen zie ik al!! Ik ga morgen wat schoepen schuren!
Maarre hans... wanneer is cabrio van jou klaar dan?? |
|
|||
|
|||
nou zulke wielen weet ik nog wel te liggen wie wil ze kopen ...van een clio 16 v zal ik wel es kijken
|
||||
|
||||
prijs? ik wel intresse
|
||||
|
||||
kopen bobbie!!!
Jij bent toch zo,n opkoper???
|
||||
|
||||
verkocht!!! nee hoor geintje!! Ik heb nu zat liggen... beetje teveel eigenlijk! Maar hans je bent nog niet eens geweest om te kijken naar de 82'er!
|
|
||||
|
||||
Geef je 100 euro voor dat ding robbie mag je het interrieur en dash zelf houden
Last edited by JK Le Mans : 24-12-2005 at 16:43. |
|
||||
|
||||
mocht je willen ja!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
zijn met banden liggen nog bij me maatje hoe de banden zijn weet ik niet hij vraagt voor deze 270 met banden als ik de banden er af haal als ze nog te verkopen zijn zal dat de prijs wel weer drukken ik stuur je wel een berichtje als ik ze op de stoep heb liggen
|
||||
|
||||
Update
Zo daar waren we weer!!
Even weer een paar foto's van het lasfront! Dit is/was de rand waar het rubber overheen loopt bij het slot van de kofferbak. En natuurlijk zoals bij elke golf.... Het reservewielbak! Patrick nogmaals bedankt voor het goede werk!! In Oostenrijk krijg je je beloning! En nu echt!! (als je begrijpt wat ik bedoel) |
|
||||
|
||||
ik had ook een roeste reservewielbak, maar, hoe komt dat dit nu gebeurt?
|
|
||||
|
||||
blijft water in staan denk ik....
|
||||
|
||||
zoals je op de foto ziet, ziet de wielbak zelf er zo uit..
maar over het onderste stuk (de bodem) valt de bevestigingsflap van het achterpaneel. dit is open van elkaar (geen kit vanaf de achterkant)en daar blijft dan vocht tussen zitten..!! vandaar dat bijna iedere einzer een rotte plek in de achterkant van de reserve wielbak heeft..!!! maar is altijd weer op te lossen zoals je ziet.. het nieuwe paneel komt nu verder los te liggen zodat de ruimte er tussen goed te behandelen is tegen roest en evt vocht ook weg kan...!!! @robbertjan: weet goed wat je bedoeld en verheug me er nu al op!! met deb bedoel je toch...?? |
|
|||
|
|||
jonge robbie waar begin je aan breng em toch naar de sloop in wezep,,,,
ik kon nog een hele gti van 82 kopen met 1,8 8v webers snelle nokkenas 4 in 1 groep a enz antieke atsssen was je in 1 keer klaar ewes,,,,
|
|||
|
|||
Quote:
je niet gek late maken is een leuk opknap project en gelijk ook goed lekker mee door gaan |
|
||||
|
||||
sarcasme heet dat..
|
||||
|
||||
Quote:
helpt het dan die acherbevestigingsflap eraf te halen? |
|