|
||||
|
||||
tja ben nu iets kwijt
het gaat om het plastic "palletje" waarmee de kachel word bediend (ik meen de linker knop).......hij zet de klep zegmaar open dicht voor de vooruit etc. het is een plastic dingske wat aan de knop vast zit en zo aan de bedienig vast zit onder het dashboard. had deze bij het dashboard, maar kan hem NERGENS meer vinden iemand over toevallig?? ik zoek nog ff verder in de hoop hem te vinden maarja, stel je eens voor
|
||||
|
||||
EN........wie weet er of er in '77 ook iets van "sport"velgen of lichtmetaal onder de derby's lag?? en welke dat waren en waar ik ze kan krijgen/kopen/dealen/handelen
want velgen uit die tijd zijn ook wel vetjes natuurlijk, ipv het staal wat ik nu heb. of was het staal het enige waar ze mee verkocht werden??
|
||||
|
||||
Quote:
In mijn Polo zit een soort van middenconsole met alleen ruimte voor een radio en één speaker. 'K zal d'r eens een foto van maken. |
|
||||
|
||||
Quote:
hee.. je kan er van die originele chrome naafdoppen opzetten, dat ziet er al een stuk leuker uit.. ik zoek ze ook nog, maar heb geen idee waar je ze kan vinden |
|
|||
|
|||
Af-fabriek naar mijn weten geen alu's geleverd op de Polo 1(f)/Audi50/Derby 1(f).
Maar een setje velgen uit de tijd dat de auto nog nieuw was mag altijd natuurlijk..
|
||||
|
||||
Quote:
waar moet ik dan aan denken, heb werkelijk geen idee. de auto moet natuurlijk wel zijn old-look houden zoals je begrijpt
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is meer begin '80. Volgens mij komen Cosmics meer uit die tijd. Voor meer velgen uit die tijd check (Wolfraces, alleycats): www.vertigo69.com
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog een set nieuw in de verpakking liggen, nog nooit gemonteerd. Ze zijn speciaal voor polo velgen (dus NIET voor golf staaltjes). EN ZE ZIJN TE KOOP!!!! bij interesse, mail: arnus71@yahoo.com Ik kan ook pics sturen. |
|
||||
|
||||
@Arnus: je hebt mail
@berend: kom je nu mijn topic bevuilen met een Derby ???????
|
||||
|
||||
als je vraagt naar velgen gooit iedereen zijn setje neer dat ie nog te koop heeft... je roept het zelf over je af
|
||||
|
||||
ja gods man smerlappen ge kunt ook een subtiel linkje naar de foto plaatsen ipv ene joekel van een foto erop te kwakken en niet iedereen heeft neem ik aan velgen uit '77 of ouder te koop
|
|||
|
|||
Psst, heb nog een setje van die Cosmics velgen in de aanbieding
|
||||
|
||||
mensen blijf aub ff ontopic pm me anders als je iets hebt (als het hier al te koop staan op dit forum weet ik het al) ga nu niet ale velgen aanbieden die je hebt van jan en alle man
tis nog steeds een derby restau topic, geen velgen aanbied topic
|
||||
|
||||
Dat zeg ik: Derby Restau topic.
Typ 86 werd niet met lichtmetaal verkocht (af fabriek), maar PON wilde nog wel eens gek doen, en zelf modelletjes maken, al was dat meer van de jaren 80. D'r zijn echter wel accesoires-folders en dan kom je al snel richting Votex (in Nederland AutoPlus genaamd) en ATS telefon-alike's. Cosmics, Wolfrace enzo zijn wel 'zeitgenoss', maar dat komt meer in de buurt van de huidige 'AEZ' en 'MAK' velgen: 'Tuning velg' ipv 'siervelg' zoals BBS nu vaak 'af dealer' gemonteerd word. Het is maar net waar je voor kiest Een mooie stalen velg, met rvs sierring en moeren-dop kijkt ook best netjes.
|
|
||||
|
||||
Nice ride.
Super kleur en een even mooi interieurtje!! Heb een Golf 1 met dezelfde kleuren.... Die staat er nu zo'n beetje hetzelfde bij. Heel veel succes.
|
||||
|
||||
Thanks, kun je me foto's PM'en of mailen van je golfje, ben zeeeeeeeeer benieuwd hoe de kleur hem staat !!!!! heb nog geen type 1 tjes gezien op foto met deze kleur
*update* zo vanavond heb ik het blok eruit gehaald , af en toe vloeken maar viel me niks tegen, blokkie staat nu op een pallet. nu alleen nog de rempomp + leidingen en de achteras, dan is ie een heel eind kaal (er zullen vast nog wel wat kleine dingetjes zijn die eraf moeten, maar het eind is in zicht!!!
|
||||
|
||||
Vervuiling of niet : dit is een prototype Kijk maar naar de luchtkanalen in de C style Over dat verwarmingsdingetje : maak er eens een foto van . Heb menig Polo en Derby gesloopt maar je verhaal zegt me niks zo |
|
||||
|
||||
afbeelding doet het niet
oja btw, vergeten te zeggen, het verwarmingsdingetje is terecht, heb er 3 uur naar gezocht maar hij is gevonden YES, enuhmmmmmmmmm Quote:
hoe kon ik btw een foto maken van iets dat ik kwijt ben dat ff terzijde :p
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry : ben helderziende en zag gewoon dat jij je verwarmingsdingetje had om te fotograferen Ik vergeet dat wel eens |