|
||||
|
||||
Onze hond een schatje (ja dat zeggen ze allemaal).
|
|||
|
|||
we zijn vanmiddag ff naar een reptielen beurs geweest in houten en hebben 2 baardagaampjes mee naar huis genomen !
ze zijn 4 maandjes oud en de eerste krekels zijn inmiddels verdwenen ! gr. Martijn & Esther
|
|||
|
|||
WTF ??? een baardagaampjes, nog nooit van gehoord.
|
|
||||
|
||||
dit is mijn trouwe carlos is 7 jaar oud en speeld het liefst met mijn dochter (drinkt ook graag een biertje mee) kleine porties natuurlijk Last edited by egon : 14-12-2008 at 20:17. |
|
||||
|
||||
en hier zijn ze de twee knuffels |
|
||||
|
||||
Mijn katten
Diego en Delana
|
||||
|
||||
wat is dat voor soort? gave beesten
|
||||
|
||||
Quote:
Idd! |
|
||||
|
||||
Ik en m'n pony Jolita
lappenpoes Brikkie en blauw cyperse poes Bambina Last edited by Madison : 20-12-2008 at 23:55. |
|
||||
|
||||
Zijn Exotics... Kortharige Perzen. Mijn schoonvader heeft die beesten een tijd gefokt.. Dus voor alleen de kosten van de stamboom kunnen krijgen normaal in het zuiden gaan die beest voor 2000 euro weg...
|
||||
|
||||
Quote:
sow, die zit klaar om uit te halen.... |
|
||||
|
||||
Haha!Lijkt zo he Ze stond net op toen ik de foto maakte.Maar uithalen doet ze soms wel.
Hier kijkt ze wat liever op Deze zelfinmekaargeflansde collage hangt overigens ook in m'n slaapkamer |
|
||||
|
||||
Katten zijn stoer
Quote:
Say what ? |
|
||||
|
||||
Ons trouwkadootje(27-05-2006)
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. Last edited by Tiki Madness : 26-12-2008 at 14:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Een echte killer Deze heb net rooiebieten op |
|
||||
|
||||
onze hond Bundy als pup en Bundy nu 7 maand later Last edited by Der Ghopmeister : 27-12-2008 at 10:31. |
|
||||
|
||||
mijn beestje
Hier dan mijn kleine huisdiertje.
Een American Staffordshire Terriër van nu 9 weken oud. Het is een teefje met de naam "Honesty" Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ook wij hebben sinds een week een pup.
tis een jack russel,nu 8 weken oud. johan
|
|||
|
|||
Dit is onze Hond Bronco Een Bordeauxdog. Last edited by mohulker_simon : 13-01-2009 at 19:16. |