|
||||
|
||||
Quote:
Heerlijke en zeer duidelijke uitspraak Moet zeggen dat de discussie nu gaat zoals het hoort : lijnrecht tegenover elkaar/elkander ( wederkerig voornaamwoord , ja ik heb ook ooit op school gezeten : idd .. veel op het dak om de tennisballen eraf te halen en vooral om de kiezelstenen vol asbest door de in mijn ogen veels te schone ruiten te keilen ) Respect voor ieders mening is waar het omgaat . Scumbag zijn scheve schaats ziet er weer perfect uitgelijnd uit .. Fraulein Friesinger doet wonderen Ben blij dat het weer genuanceerd is Misschien is een Volksforum meet and greet best leuk . Weet zeker dat er dan een hoop animositeit uit de cyberlucht is voortaan . Dit zeg ik alle partijen kennende .. ene beter dan de andere maar ok Waar is Keesje ? Die zou het organiseren |
|
||||
|
||||
Quote:
die opleiding heb ik in 2000 afgerond, dus geen commentaar van leraren meer. En dan nog iets, ik lever commentaar op wat anderen posten, en wat ik daar van vind. waarom moet ik dan zelf foto's gaan posten om dat commentaar 'credible" te maken? Als er iemand foto's post van, ik noem maar wat, een Golf Cabrio die hij zalmroze heeft gespoten, mag daar dan ook geen afwijzend commentaar op gegeven worden? Moet je dan ook eerst zelf een auto schuren, plamuren en spuiten in de kleur die wel je goedkeuring kan wegdragen? Lijkt me niet, he. Als dit jouw idee van olie op het vuur gooien is.... |
|
||||
|
||||
hahaha... beter!!.. ik denk iedere keer.. die is uitgeluld.. en dan komt er weer zoiets.. geweldig!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tja, dat is mooi voor je, maar het kan ook negatief uitpakken deze thread.... Kom gisteravond thuis, heb ik zin in lekker eten, wat eten we; bloemkool.Heerlijk dacht ik nog; wat gebeurt er...Ongezouten!!!!!!
|
||||
|
||||
Zeker zonder papje ?
De kok in questie een keer naar de Movie off uncle William laten kijken dus |
|
||||
|
||||
Quote:
Aha, mijn voodoo-pop is klaar! Arf arf arf |
|
||||
|
||||
[QUOTE=scumbag]die opleiding heb ik in 2000 afgerond, dus geen commentaar van leraren meer. dan wordt het tijd voor een her-cursus. Of ben je nog zo gefrustreerd van de comentaren van je oude docenten dat je nu iedereen die probeert leuke foto's te maken afkraakt? :biggrin:
En dan nog iets, ik lever commentaar op wat anderen posten, en wat ik daar van vind. waarom moet ik dan zelf foto's gaan posten om dat commentaar 'credible" te maken?Als je commentaar levert dan kan de ander er wat mee. Wat je nu doet is iemand afzeiken en jou mening als enige juiste pretenderen. Als er iemand foto's post van, ik noem maar wat, een Golf Cabrio die hij zalmroze heeft gespoten, mag daar dan ook geen afwijzend commentaar op gegeven worden? Moet je dan ook eerst zelf een auto schuren, plamuren en spuiten in de kleur die wel je goedkeuring kan wegdragen? Zoals ik al zei, commentaar geven mag maar zorg dan ook dat de ander er wat mee kan afzeiken kan iedereen. De manier waarop jij commentaar geeft daar heeft een ander niets aan en vraagt om voorbeelden van hoe het "volgens jou" wel zou moeten. Alleen omdat jij denkt dat je een goede opleiding hebt gedaan maakt je niet gelijk tot god. En god zou je niet kunnen zijn want dan zou je m'n vader moeten zijn en ik weet zeker dat je dat niet bent. :biggrin: [QUOTE]
|
||||
|
||||
Jesus wat een gezeik :p
|
|
|||
|
|||
:biggrin: je hoeft niet persé op jezelf te geilen hoor, fotoshoots van de bus zijn zeker gelukt. alleen heb ik geen bus en ook geen vrouwtje. maar wel een roestige golf en een hond :p |
|
||||
|
||||
zo allemaal weer vroeg wakker ,kunnen we niet een poll doen over wie er vandaag weer gaat lopen zeiken,kunnen we een prijs uitreiken op de meet and greet
|
||||
|
||||
Quote:
Wordt een beetje een loze poll, Scumbag is bij verre de winnaar! |
|
||||
|
||||
Nah....men is reeds begonnen zie ik Scum gaf in den beginne alleen maar zijn ongezouten of gezouten mening toch, met een enorme nasleep vervolgens maar goed.
Dus de vraag is; wie is in dit verhaal de zeikert??
|
||||
|
||||
Eindeloos doorzeiken is toch super. Zijn geen winnaars of verliezers, is gewoon lekker zeiken zonder doel :biggrin:
|
||||
|
||||
Er kan er maar 1 de winnaar zijn...
|
|
||||
|
||||
Quote:
whahaha!
|
||||
|
||||
[QUOTE=vwgolfII1600functionrood]
:biggrin: Wat een kutfoto..... :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
damn jij durft, zeg dan gewoon dat je het niet mooi vind :biggrin: :biggrin: :biggrin: LOL hahaha
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=vwgolfII1600functionrood]
:biggrin: Ik heb zin om die Golf, inclusief stacaravans EN dat hek tot de grond toe af te branden! Die hond natuurlijk niet he, da's zielig. Kom maar op jongens! Gaan we weer! |
|
||||
|
||||
belichting slecht
witbalans slecht schuin aflopende horizon scherptediepte niet goed storende omgeving te drukke foto :p |