|
||||
|
||||
Ik ga voor deze vind ze echt super!! |
|
||||
|
||||
En mn eigen natuurlijk
|
|
||||
|
||||
de dikste wielen die ik ken.
iemand moest 'm plaatsen. |
|
||||
|
||||
Quote:
komt zeker door de serververhuizing dat ik ze hier zie Jeroen ? Maarre. . . mag ik ze lenen? |
|
||||
|
||||
ben nog steeds heel erg blij met me gotti's. vind ze super staan onder de golf en heb ze nog niet onder een andere golf gezien das vrij apart! gr gary |
|
||||
|
||||
Dit setje wat binnenkort in mijn bezit zal zijn Damn, droom er al van sinds ik VW rij om deze Ats'jes eronder te hebben! Moeten alleen een setje nieuwe rubbers omheen komen, mooie platte Toyo Proxes T1-R of Pirelli P5000 (Welke maat kan ik dan het beste nemen voor het mooiste resultaat??)
Old VeeDub's don't leak oil, they just mark their territory Ik rem voor bumperklevers! Member of the 1.3i (S)crew Mijn andere hobby: http://www.karperwereld.nl/ Last edited by BasJansen : 14-02-2006 at 22:57. |
|
||||
|
||||
is dit dik genoeg voor een vw????????????
|
|
||||
|
||||
eeehh, ik zou ze voor geen goud onder mijn gebakkie planten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eerder groot |
|
||||
|
||||
Ooit voor onder het cabrioproject....
echte sprintstars..
T2A uitgelopen winterproject en 64'er cabrio herbouw in de wachtstand.. 68er Ponton erbij in de verzameling http://www.vwwestland.nl Last edited by vwwastelands : 18-02-2006 at 10:08. |
|
||||
|
||||
liggen te wachten in de schuur tot het wat beter weer wordt... eind maart.
in Bunnik [IMG] [/IMG] ja het hart moet ook nog ff gecleand worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn helaas niet mijn velgen (was dat maar zo ) Die van mij zien er nu zo uit.... |
|
||||
|
||||
Iedereen komt meteen weer met BBS of ATS of Audi of Porsche aanzetten.
Doe mij deze maar: de Carline CM6: |
|
||||
|
||||
als iedereen die nou mooi vind
|
||||
|
||||
Ja ok, over smaak valt niet te twisten. Maar ik zie ze overal zo vaak dat ik er eigenlijk niet veel meer aan vind.
|
|
||||
|
||||
ben ik blij dat ik Le Mans heb die je weinig ziet
|
||||
|
||||
Ook leuk...
Last edited by Jeroentjuh : 18-02-2006 at 12:44. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik hen toch ook een setje van deze gehad, in steek 5x100 8j rondom die heb ik hier via het forum nog verkocht |
|
||||
|
||||
14'' 8 en 9J Ik ga zo zo ophalen |
|
||||
|
||||
Quote:
Precies !! iig de lichste (4,8 kilo) velgen die Porsche ooit voor de 914/6 en 911R gemaakt heeft. De 5,5x15 ET42 Magnesium 'Gasburner', onderdeelnr E 901 361 017 00 (trust me, kheb al geinformeerd, maar bij Porsche zijn ze niet meer nieuw leverbaar, en repro komt er bij mij niet in/ onder )