|
||||
|
||||
Bedankt voor de leuke reacties!
|
||||
|
||||
Lekker bezig maat 👍
|
|||
|
|||
Lekker bezig kroep .. Het spuitwerk is ook goed GELUKT ;-)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ok thanks man
|
||||
|
||||
De afgelopen tijd week weer verder gegaan met opbouwen en dit zijn echt de leuke dingen. Ik ben aan de slag gegaan met het interieur. Eerst het complete interieur gestofzuigd, daarna met lucht de porieren van het tapijt schoon geblazen. Weer stofzuigen en daarna met een shamporel apparaat alles schoon gemaakt.
Ook de stoelen, bank, deurpanelen met de shamporel schoongemaakt. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Vooraf: Stofzuigen: Shamporel: Stoelen voor schoonmaken: Bank schoon en terug geplaatst: Stoelen schoon en terug: Side skirts behandeld:
|
||||
|
||||
Ja het einde is steeds meer in zicht. Zaterdag begonnen aan de achterremmen. Nieuwe schijven, nieuwe blokken en alles weer even netjes maken. Remklauwen netjes zwart maken en de ankerplaat gestraald en zwart gespoten. Ook de velgen eronder gezet. 8j aan de voorkant en 9j aan de achterkant. Achter een 5 mm spacer eronder. Voor zou die nog een stukje kunnen zakken maar het resultaat is al fantastisch.
|
|||
|
|||
Oeh, echt zeer mooi zo!
|
||||
|
||||
super mooi
|
|
||||
|
||||
super!
|
||||
|
||||
Heb je de wielkasten achter toevallig aangepast ?
Je pakt het echt goed goed aan, echt super ! Last edited by RamonDrenthe. : 16-11-2015 at 18:16. |
|
||||
|
||||
het resultaat mag er wezen
|
|
||||
|
||||
Ik hou van de combi blauwe recaro met zwart vloerkleed
|
|
||||
|
||||
Remmen zijn nu allemaal vervangen, zaterdag de laatste hand gelegd aan de achter remmen. Alles opgeknapt, stralen van de ankerplaat en rem tang.
Resultaat
|
||||
|
||||
De laatste puntjes op de i aan het zetten. Had nieuwe logo's besteld, achterkant vw logo en zijkanten wolfsburg edition logo's. Via golf1onderdelen.com, woensdag besteld en donderdag alles netjes binnen. Origineel vw.
Ook mijn radio gemonteerd en het ziet er heel oldschool uit met alle nieuwe techniek. Bluetooth, usb, sd en aux in. Zeer tevreden. Meeste tijd is nu gaan zitten in het afstellen van het schuifkantel dak. Met een nieuw rubber is het een stug geheel en werkt het nog niet soepel maar het werkt wel.
|
|||
|
|||
Idd leuk die radio, voor t mooie zou de hele draaiknop zwart mogen zijn vind ik.
Ben erg benieuwd naar t eindresultaat straks! |
|
||||
|
||||
Heel mooi die velgen, ziet er dik uit!
|
|
||||
|
||||
Zondag op maandag nacht werd een van mijn nachtmerries werkelijkheid. Ik werd om 5 uur wakker gebeld door een maat dat de kas waar wij werkten aan onze auto's in de brand stond. Hieronder is het filmpje te zien.
http://www.hartvannederland.nl/alge...erk-vlammen-op/ Op deze foto zie je aan de rechterkant waar de brand heeft gewoed. en aan de linkerkant zie je een rijtje auto's. Daar staat mijn auto, ik heb echt enorm geluk gehad. Vrienden van mij die zijn alles kwijt Op deze foto zie je links de mini van mijn zus liggen die we net hadden gepoetst en maandag verkocht zou worden. Rechts ligt de MK1 van een vriend van mij waar we ook mee bezig waren. Er is op dit moment veel verdriet om alles wat er weg is. Niet alleen kwa spullen en auto's, maar ook de plek waar je kwam om met elkaar te ouwehoeren en te sleutelen. Mijn auto is door een wonder gespaard gebleven. Ik heb alleen even snel kunnen kijken want het was daar nog levensgevaarlijk en er moet nog allerlei onderzoeken plaats vinden. Maar wat ik al zie aan schade: motorkap, grill en voorbumper. Maar weet niet wat de schade is van al dat water en de smeulende as op de verse lak. Ik hoop zo snel mogelijk meer te weten. Maar als iemand nieuwe onderdelen voor mij weet voor een mooi prijsje dan hoor ik het graag.
|
||||
|
||||
Sterkte man, hoop dat de boel goed verzekerd is om het leed wat te verzachten...
|
||||
|
||||
Damn, dat hoop je toch echt nooit mee te hoeven maken! Stonden veel leuke auto's daar zo te zien.
Sterkte! |
|
||||
|
||||
Pfoe.. Daar is veel vernield, sterkte!
|