|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm...bedankt voor de eye-opener. Misschien heb je nog wel gelijk ook! |
|
||||
|
||||
waar ging het fout...
|
||||
|
||||
Quote:
mooi |
|
||||
|
||||
Quote:
Bovenstaande heb ik een keer of vier gelezen, maar tot mijn spijt moet ik bekennen dat het me niet lukt er een touw aan vast te knopen. Wat ik er wél uit heb weten te halen is je opmerking over het oude vwforum: Ja, ik ken dat oude forum wel...in mijn herinnering keek men daar niet op van een verwensing meer of minder...erg kinderachtig vond ik dat. |
|
||||
|
||||
Quote:
Toen 'men' ging fotoshoppen en brushen ! Ik zeg verder niks over haar persoontje...mocht ik iemand met deze opmerking voor/tegen zijn/haar hoofd/kop stoten/slaan!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal goed... En qua bier ook helemaal goed trouwens... Krombachertje?? Heerlijk... |
|
||||
|
||||
asjeblieft zeg, knal dit topic er es af.. sjongejonge....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Terin, jij bent irritant, zeg! (Maar die Krombacher kunnen we wel samen gaan drinken! Ghehehe! :biggrin: )
|
|||
|
|||
Quote:
Bovenstaande ben ik met je eens, maar in het onderstaande....wat vond je nou kinderachtig?
|
||||
|
||||
gert en jij met elkaar vergelijken is als meloenen met vagina's overeenkomsten zoeken .jij kent kennerlijk het oude vw forum niet (die van michel vermaat)
maar daar kwamen af en toe ook van die heerlijke scherpe opmerkingen voorbij die je lekker tegen je schenen kon voelen . gert een maatstaf ,nou nee .ikzeg net als op het oude vw forum.meer niet . ken er hier meer die zo heerlijk op de snede kunnen reageren . hmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzz oersimpel nederlands hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Dat sommigen het nodig vonden om mensen een kl**tzak te noemen, of dreigementen te uiten....het is GVD maar een forum over auto's...get a life, dacht ik dan. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ook weer mee eens, kijk een beetje sarcastisch, cynisch, of zelfs irritant kan ook wel eens leuk zijn, maar het echt op de man/vrouw spelen en daarbij ook nog schelden en dreigen, laten we dat maar over laten aan Mohammed Saeed Al Sahaf (jaja die ex-minister van informatie van Irak)
|
||||
|
||||
Quote:
..Was op zich wel een charmante man...ach, hij masseerde de waarheid enigszins ("We will kill all occupants and their mothers and sisters"...dat idee) |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Toch wel mijn held in die oorlog! Vond de persiflage in Kopspijkers ook erg leuk!
|
||||
|
||||
Hoe klein is dat kind ?
Raffie komt niet verder dan mijn kin .. Wel geil : twee vlechtjes .. schooluniformpie Geen quadriceps maar ok : legaal de pedo uithangen Net zo groot als Pikachew : |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de Golf koopt krijg je er een kratje bij Gaan we samen soldaat maken... Ooit |
|
||||
|
||||
Quote:
Ghehehe! Kunnen we sowieso wel een keer doen, samen met nog wat andere noorderlingen! Mini meeting annex Krombacher feest! (maare...don't drink and drive!)