|
||||
|
||||
Heenweg geouwehoer met de Audi van Tim (bumpstops e.d.), maar dat was redelijk snel opgelost. Toen we er bijna waren liep mijn GTI voor geen meter dus eerste paar dagen bezig geweest met die op te lossen. Gaskleppositiesensor en bougies vervangen (thnx Jan Krijthe) maar dat hielp niet, daarna de auto weggebracht en de kat leeg laten halen, dat bleek de oplossing. Gisterenochtend toen we gingen gaf de GTI van Rick olielampje aan, sensoren gewisseld maar probleem bleef en dus is de oliepomp wss aan zijn eind. Heel geregel maar om 16u (5 uur later dan gepland) reden we met 3 auto's terug naar huis (overigens zonder problemen) en zijn we 11 uur later thuis gearriveerd. De GTI van Rick komt via de ANWB per trailer deze kant op binnen nu en 2 weken.
Ondanks alles toch een leuke week gehad, jammer dat ik de eerste paar dagen met de GTI niet heb kunnen rondkeuren maar ik ben al lang blij dat we hem daar hebben kunnen fixen zodat hij wel gewoon mee naar huis kon Sfeerfoto:
|
|||
|
|||
Gewoon zelf met zo'n auto naar de Worthersee sturen, top
|
|||
|
|||
Ook zo laag die kant op gereden Misha?
|
||||
|
||||
Quote:
Yup
|
||||
|
||||
Manta Manta! Haha
|
|||
|
|||
Heb nog even bij de rode golf met eta bèta's staan te kijken. Erg mooie wagen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb 'm rondom wat omhoog gezet, achter heb ik 'm laten staan daar (dus zoals op de foto). Voor heb ik 'm weer lager geschroefd, voor de terugreis vooraan weer wat omhoog gezet. Nu kan hij weer terug omlaag en komt hij rondom wat lager te liggen als in Oostenrijk. Tijdens de heenreis is weer gebleken dat even de auto wat hoger zetten geen overbodige luxe is.
|
|||
|
|||
Quote:
Vond het Peil kwa auto's vrijdag achter uit janken ... Het genieten van bier en schnitzels is een week eerder ook best te doen trouwens Maar ieder zijn ding . |
|
||||
|
||||
Vond ik ook, zaterdagochtend zouden we aanrijden maar ivm problemen is dat rond 16u geworden, in de loop van zaterdag zag je het niveau omslaan. Heleboel dikke auto's gingen ingetapet of per trailer huiswaarts en de plasticfantastic-fanaten kwamen in tegengestelde richting met bosjes tegelijk Velden binnen rijden.
|
||||
|
||||
Wat een dooie boel hier in Velden.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
zeg dat wel. Nergens nog iets te beleven. En eerste dag dat ik er was al direct boete en omhoog mogen schroeven |
|
|||
|
|||
Soms moet je je eigen feessie bouwen 😋
|
|
|||
|
|||
Wat valt er te winnen? Als je voetbal gerelateerd bedoelt: daar kijk ik niet naar. :p
|
|
||||
|
||||
Nog meer mensen van hier die mooie pica's hebben geschoten ??
|
|||
|
|||
Kwam net op FB een verhaal tegen dat de Rallye die daar gestolen was,is teruggevonden uitgebrand wel te verstaan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Linkje?
|
||||
|
||||
|