|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb m al een PM gestuurd.... Je laatste maanden zijn geteld!!! En mijn oto is veeeeel groter als jou Featon!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Kom op Luuk, We hebben het hier niet over meningen, kritiek en botheid van iemand maar over grove beledigingen aan het adres van een aantal forumleden (niet iedereen dus). Ik snap niet dat je dit probeert goed te praten...
|
||||
|
||||
Quote:
Wat maakt dit duidelijk dan skyBaantjer??? Dat ik hier wel eens mee zou willen sleutelen? Zijn die scumbef en jij broers of maten ofzo?! :biggrin: |
|
||||
|
||||
als we nou met z`n allen niet meer gaan reageren op de stokers.. dan is de lol er ook af mensen....
|
|
||||
|
||||
hij is tegen rat lookers (ofja het is niet zijn stijl) en vind het dus beetje overgewaardeerd dat sabine post dat ze in die t1 gereden heeft en dat de vast klant van volksforum altijd maar volgt wat leuk is...
kben niet tegen scumbag, en ksnap wat hij bedoelt. Ik kom hier bij lange niet vaak genoeg dat dit mij irriteert, kzeg hem alleen dat het geen zin hefet om zulkje dingen te posten want sabine wilde dit gewoon meedelen... zo en nu ga ik douchen.. (voegt ook niks toe aan dit forum, intereseert niemand iets, is volledig nutteloze informatie, kun je je aan ergeren, maja wat doe je eraan h`e) just my 2 cents |
|
||||
|
||||
SOOOW wat is dit topic ontploft zeg. niet normaal.
iedereen heeft een eigen mening / smaak, dus we zullen het nooit altijd eens worden. Quote:
daar zit je dus fout. K&K verkoopt veel aande UK en als ze ergens van rat-look bussen houden dan is het wel inde UK. dus het is juist een perfect reclame object
|
||||
|
||||
damn!!!! wat is hier gebeurd...
de reden dat ik nooit meer opt vw-forum zit was juist hierdoor.... laat iedereen toch posten wat ie wil...en zeker off-topic...daar is het voor... laten we allemaal lief zijn voor mekaar mensjes.... greetz..Vic.. |
|
||||
|
||||
tijd voor een groepsknuffel!
incl de nieuwe stokerts
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Quote:
Onvervalste oerhollandse onnozelheid.... Sneue mensen... Zwatelaars... Vindt ik behoorlijk beledigend.... Ik begrijp Scumbag zn reacties dus niet, nouja het zal wel ergens uit voortkomen denkik, kan niet in z,n kop kijken gelukkig.
|
||||
|
||||
Kennelijk is het weer leuk genoeg om deze discussie weer te openen .
Voor de reden kijk je hier Maar let wel : onnodig geblaat en kutopmerkingen of bedreigingen halen we weg. En voor de duidelijkheid : we of wij is het hele Volksforumteam . Zonder aansziens des persoons . |
|
||||
|
||||
verder hoef ik niks te zeggen lijkt me!!!
|
|
||||
|
||||
slotje!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ben je nog nooit bij k&k geweest met jke ogen open .staat veel meer leuk materiaal .over 14 dagen sta ik er een weekendje . ze hebben daar ook een mintgroene met wit spijlbusje staan
|
||||
|
||||
gaat u dan ook ff foto`s maken papa serge?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
cool, gezellige camping daar, wie weet zien we je nog!
|
|
||||
|
||||
of als er een paar polo's voor bij blehren .....
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien oordeel je gewoon te snel, ik zou zeggen, ga eens kijken en geef dan pas een reactie. |
|
||||
|
||||
Gewoon doen en laten wat jou het beste lijkt luuk zolang je iedereen maar in zijn waarde laat en geen vooroordelen velt.
|