|
||||
|
||||
Dankjewel jongens! Harmen, subframe past één op één. Volkswagen is gewoon Lego jongen.
Vanavond de kabelboom, ecu, motorrelais, koelvloeistofreservoir en het ruitensproeierreservoir gemonteerd. Kabelboom gelukkig nog nergens aan hoeven te passen. Komt allemaal heel aardig mooi op zijn plek te liggen. Al zeg ik het zeg zelf.. :tu: Moet nog even kijken wat nu het volgende wordt, denk dat de motor er binnenkort wel in kan. :mrgreen: Ook eventjes een foto met de spiegelreflex gemaakt voor een wat eerlijker beeld van de kleur.
|
||||
|
||||
Mooie kleur Dennis
|
||||
|
||||
Dankje Nigel!
Oh ja, Harmen, Polo, Caddy en Polo Sedan/Station zijn gebouwd op een aangepaste Golf 3 bodem. Vandaar dat een G3 subframe ook gewoon één op één past.
|
||||
|
||||
Mooi werk en kleur Dennis! De kleur zal in het zonlicht pas écht tot zn recht komen denk ik
|
||||
|
||||
goed bezig man! vaart zit er lekker in
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
De kleur zal inderdaad nog mooier zijn en tot zijn recht komen in het zonlicht. Maar dat moment wacht ik mij wel af tot de complete auto gespoten is.
In ieder geval bedankt jongens. John, dit tempo wil ik er ook proberen in te houden.
|
||||
|
||||
Mooie kleur
|
|||
|
|||
Heel goed bezig M.C. Dennis !
|
||||
|
||||
Hahaha, grapjas. Toch bedankt Jorg!
|
||||
|
||||
Vanavond met Emiel64 en nog een maat de VR6 er in gehangen. Past heel aardig moet ik zeggen. Enkel het voorfront moest even op dieet en de pijlstok heeft een andere vorm aangemeten gekregen.
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 Last edited by Dennis-Mash : 24-06-2014 at 22:42. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nice,past idd netjes
|
||||
|
||||
De motor past inderdaad goed. Had alleen niet verwacht dat ik het voorfront aan moest passen. Haha
|
||||
|
||||
Zo, vanavond de basis dingen aan de kabelboom afgerond wat betreft aanpassingen om de Caddy kabelboom en de VR6 kabelboom aan elkaar te koppelen. Motor gaat alvast rond, brandstof systeem is nog niet opgebouwd dus of 'ie ook aanslaat is nog niet te controleren. Verlichting en alles in het interieur werkt in ieder geval. Alleen de plus na contact werkt nog niet helemaal zoals het hoort. Maar ik moet het contactslot van de VR6 toch nog over zetten dus dat kan ik dan mooi uitzoeken.
Er zit weer een beetje vaart in nu, als je alleen maar bezig bent met kabeltjes en dergelijke zie je niet echt voorruit gang dus dit geeft wel even een 'positieve boost'.
|
||||
|
||||
Goed bezig dennis! Wanneer verwacht je de eerste meters te maken?
|
||||
|
||||
Ik denk toch wel begin augustus.
|
||||
|
||||
Het is begin augustus, nog vorderingen?
|
||||
|
||||
Caddy staat al een tijdje aan de kant aangezien de Corrado naar binnen moest voor de winterstalling en een ketting revisie. Verwacht binnenkort weer verder te gaan aan de Caddy.
|
|||
|
|||
go dennis mooi project
|
|
||||
|
||||
zie weer uit naar wat vorderingen hiervan dennis
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |