|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zal wel meters gaan maken met zo'n föhn er op
|
|
||||
|
||||
Dikke machine hoor!
|
|
||||
|
||||
gaaf hoor zon 6pitter met drukvulling
|
||||
|
||||
Ruige 3, op mivw en volkstyle vorig jaar s bekeken en is n hele nette auto! Vd zomer maar weer s goed bekyken als ik de updates zo zie Levens gevaarlyk de liefde voor carbon trouwens
|
||||
|
||||
dikke vorderingen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat voor achterbank is dat wat je erin heb zitten????
Echt mooi man. |
|
|||
|
|||
Quote:
Scirocco neem ik aan.
|
|||
|
|||
Klopt inderdaad, Scirocco mk3. Echter is deze veel smaller dan de bank van een mk3.
Maar daar wordt aan gewerkt |
|
|||
|
|||
Vorig jaar op MIVW al bewonderd, die updates zien er al veel belovend uit voor dit jaar..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weer leuk speelgoed erbij!
EN TOCH BLIJF IK HET ZEGGEN, DIE R32 HAD JE MOETEN HOUDEN !! |
|
|||
|
|||
Ben echt benieuwd hoe dit gaat lopen .. Blijft geweldig een v5t dat was al met de s2
|
|
|||
|
|||
haha, de R32 was leuk. Maar niet echt een uitdaging
Paulusgti, dit is geen V motor maar een lijn motor |
|
|||
|
|||
Nog wat mooi spul van Integrated engineering gekregen.
Ik heb zojuist dit spruitstuk besteld. Echter wordt bij die van mij de gasklep plaat recht gezet zodat de runner van cilinder 1 niet teveel benadeeld wordt Ik moet nog even een goede beugel fiksen, maar hij hangt tijdelijk even in de motor bok :mrgreen: De interne delen hebben niet zo heel veel meegemaakt :mrgreen: Ik weet dat dit waarschijnlijk niemand wat zegt op het forum. Maar ik heb mazzel :mrgreen: , het is heel apart maar vw heeft een beetje willekeurig af en toe een gesmede krukas in de 5 cilinder gegooid. en laat ik er nou net eentje hebben :mrgreen: :mrgreen: en heb mezelf een speeltje gekocht. Kon hem voor weinig van een maatje overnemen. eerst maar even leren rvs en staal te tig lassen voordat we gaan zoeken naar eentje die alu kan lassen :mrgreen: |
|
||||
|
||||
Mooi speelgoed Das idd mazzel die gesmede krukas!
|
||||
|
||||
Wat een materiaal zeg, heerlijk!
|
|||
|
|||
Lekker bezig Tim!
|