|
|||
|
|||
Nette bouw! klein vraagje, welke radiateur heb je nu gebruikt? (zie dat je een andere gebruikt dan degene die je in het begin gebruikte).
|
||||
|
||||
Ziet er heel goed uit
|
||||
|
||||
m'n vader heeft de binnenkant van de motorklep en de onderkant van de deuren alvast gespoten
ik had een gebruikte koppelings hoofdcilinder gekocht via marktplaats maar deze bleek lek te zijn dus nu maar en nieuwe besteld in duitsland en vandaag binnen gekregen. morgen monteren en ontluchten evenals de remmen en dan is het tijd om te gaan proefrijden. ik ben benieuwd.
|
||||
|
||||
inmiddels is er ook aan de bumperset begonnen
enorme rot klus. het uitdenken en fabriceren van de golf 5 stoel op een frame van een golf 2
|
||||
|
||||
mooi werk hoor! respect!
ben erg benieuwd naar het eindresultaat. kan niet anders dan geweldig worden!
|
||||
|
||||
Mooi project .
|
||||
|
||||
Mooie bouw! Wel te doen die stoel knap inbouwen? Met ruimte enzo?
|
|
||||
|
||||
Respect voor je werk en de manier waarop je t aanpakt!
Ziet er erg goed uit allemaal. |
|
||||
|
||||
die stoel inbouwen wat betreft ruimte gaat prima maar ik heb hem 3 of 4 keer van de rail afgehaald en de bevestiging er weer af geslepen voordat het naar mijn zin was. op de laagste stand mooi diep zodat ik (1.93m) er goed in kan zitten en als je hem omhoog zet zie je nauwelijks wat van de rail en mijn vriendin (167m) zit dan perfect
|
||||
|
||||
Volgens zag ik je vader in de K&T staan met een mooie fiets! Die handigheid heb je niet van een vreemde
|
||||
|
||||
daar stond ie idd in haha
|
|||
|
|||
De stoel van een golf 5 zit toch gewoon met 4 bouten vast, dat was toch wel op de bodem te maken?
|
|
||||
|
||||
dan zou je hem achter die dwarsbalk moeten zetten. dan kan hij niet naar voren schuiven. geen optie dus. dan kun je hem bovenop de dwarsbalk zetten. geen porum ! en dan kijk je tegen de rail aan, dat ziet er echt niet uit. nu mooi opgelost !
|
|||
|
|||
Dwarsbalk weghalen?
|
|
||||
|
||||
haha. dat lijkt me niet verstandig. wordt je carrosserie slap van
|
||||
|
||||
Mooie update,
Het zien er zalige stoelen uit. Ik heb nog nooit in een Golf 5 GTI gezeten maar ze zien er zo degelijk uit
|
|||
|
|||
Dit word weer een dikke mk1 er bij, voor het aanstaande meeting seizoen. Hij rijd super he tim :-)
|
|||
|
|||
stoelen zitten heerlijk, weet er alles van
gave build om te volgen! |
|
|||
|
|||
ha mooi word ie ,,,da had hans noooit gedaan gekregen
ik wil dr oooooook 1 maaar de mijne roest hier weg op de stoep ,,,,,, lees ik van middag de klassiek superblad met leuke tipss staat een fiets van van vreden in,, in met een vent dr op ik denk das toch......idd pagina verder zoonlief bouwt golf 1 met v6 jij was net zo handig,,,,,,mooi ofwa zo n bekende nederlander in huis...grtz jarno
|
||||
|
||||