|
||||
|
||||
Mijn mini VW & Seat verzameling (hoop hem binnenkort weer wat uit te breiden)
Verder heb ik nog een vitrine vol staan met voornamelijk Ferrari maar dat is meer van vroeger want nu geef ik er eigenlijk weinig meer om dus die moeten maar eens in de verkoop om ruimte te maken voor nieuwe modellen Ik breng het VW virus ook een beetje over in de familie: De T1 verzameling van mijn moeder |
|
||||
|
||||
Hier de mijne
|
|
||||
|
||||
Mooie collectie. Die rode golf GTI van welk merk is deze, en die caddy is die ook 1-18?
|
||||
|
||||
Welke bedoel je de 5 de 6 of de type1.
Bij jouw verzameling zitten nog wel een paar die ook gerust in mijn kast mogen staan. |
|
||||
|
||||
Ik bedoelde de type 1 GTI. en de caddy is 1-18?
|
||||
|
||||
De einzer is van SUNSTAR en de caddy is jammer genoeg niet 1:18 maar 1:43
beetje vergroot met camera, lijkt het toch nog wat |
|
||||
|
||||
Quote:
Een kameraad van mij die maakt of maakte die caddy's 1:18. (is niet goedkoop) Ik dacht misschien dat die rode van Vitesse was, want die kan ik niet vinden.
|
||||
|
||||
Toevallig enig idee wie hoe en wat deze vitrinekast is. Ik vind m dr wel erg netjes uit zien zo met die belichting en al |
|
||||
|
||||
Ik meen dat ze zoiets jaren geleden hadden bij de IKEA, maar dan waren ze voor cd/dvd's.
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt wel een soort van bouwpakket voor de caddy1 in 1:18, maar daar moet je dan een solido golf voor opofferen. Hier komen het voorraam, motorkap en onderstel van in de caddy... Quote:
Wel bij de IKEA weggehaald, dat wel, maar dit zijn wel echte hangvitrines... Model heet Bertby. Volgens mij hebben ze ze nog gewoon |
|
||||
|
||||
Klein stukje verder:
|
|
||||
|
||||
vorderd mooi hoor zo met de stickers
Quote:
dit zijn toch die modellen waarbij je als basis de bodemplaat van een solido door midden moet zagen om de wielbasis naar lengte juist te krijgen? tijdje terug volgens mij wel is ergens langs zien komen gave dinge binnekort gaat ik een witte Mk6 van norev bestellen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb 2 van die kasten op zolder staan....die verlichting van de foto is niet standaard...is er later ingebouwd. Mocht je interesse hebben...pm me maar.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Zet er maar bij wat je ervoor hebben wil.
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt Nadeel is wel dat je schaduw krijgt van de bovenste autos, maar met de deuren dicht heb je weer wat weerkaatsing. Ziet er best nog goed uit. Het is niet zo dat alleen je bovenste model verlicht is |
|
||||
|
||||
Quote:
De rode kan zowel van Sunstar als Vitesse zijn. Ik heb ze van Sunstar. Kan zijn dat Vitesse (of alleen het model/de rechten) is overgenomen door Sunstar Heb je voor mij contactgegevens van die kameraad van jou? Wil graag zo'n kitje kopen, maar kan ze niet op internet vinden (behalve op een vage Franse site, en ik kom je verder dan "je ne sais pas")... |
|
||||
|
||||
die caddy resins kun je ook via ebay kopen heb je inderdaad delen van een golfje voor nodig.kosten meende rond de 75 euro.
zal mijn vitrinekast ook weer eens stofvrij en ruimte vrij maken,zit met smart te wachten op 2 golf mk2 modellen schaal1/18 van otto-models. krijg de zwarte 1.6s en een wob edition. post fotoos als ik ze binnen heb johan
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer dat het niet standaard was. Daar was het mij eigenlijk om te doen We blijven zoeken |
|
||||
|
||||
ik spaar geen modelauto's, maar ik zou wel heel graag een model willen hebben van mijn auto. Jetta GL 1988 in het blauw...
Kan nergens iets vinden. Iemand tips?
|
||||
|
||||
Quote:
Gaatje boren en inbouwspotje erin en klaar Zelfs ik kon het |