|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
AIRCOOLED.... gekocht op Budel
|
||||
|
||||
Voor Erwin en zijn Miss. G
|
||||
|
||||
Quote:
no problem, dankzij de hitte kon ik amper nadenken, laat staan een kwast vast houden :biggrin:
|
||||
|
||||
ik heb wat stukkies video aan elkaar gezet
klik hier
|
||||
|
||||
Quote:
TOFFE FOTO!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik krijg die melding ook, dacht dat het eraan ligt dat ik met een Apple Macintosh werk. |
|
||||
|
||||
gek. bij mij werkt het wel.
probeer het anders eens via http://www.aircooled-passion.com/wa...nload=DOWNLOAD3
|
||||
|
||||
Even een paar fototjes vanuit Tilburg.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Quote:
Eeeeeh.......was dat de hitte...? Of oorzaak alcohol :biggrin:
|
||||
|
||||
Pim, download 3 ???
|
||||
|
||||
Nu ineens wel. okidokie
|
||||
|
||||
Quote:
de hitte (alcohol begin ik niet aan, de bus zuipt al genoeg)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik houd altijd een wedstrijd met m'n bus. (ik heb gewonnen deze keer) :biggrin:
|
||||
|
||||
hehehehehehe
|
||||
|
||||
Quote:
He Rico, Ben ik het niet mee eens dat je een flater zou slaan, het gaat er toch om dat je zelf plezier hebt met jou bus, tuurlijk is het leuk als ie zo mooi is dat anderen erbij staan kwijlen :biggrin: . Maar het zelf erin rijden erin is nog leuker toch En als anderen er wat op te zeiken hebben SO WHAT :p , lekker belangrijk Gewoon RESPECT voor alle luchtgekoelde VW's, mooi of niet mooi, rat of geen rat, ermee rijden verdient al respect Kon zelf helaas niet door pech, was anders wel gegaan. En mijn bus ziet er ook niet perfect uit, maar ik heb er zelf wel heel veel lol van
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je, dit had ik nodig! (zie het ff niet meer zitten met ...... het vele werk) maar dat komt ook omdat ik vrijdag een examen heb en dus nu aan het leren ben. volgende week gaan we weer verder.... (hoop ik) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had de zelfde gedachten, ik heb n.l. een bus die ik met een roller opgeknapt heb. Maar in Budel aangekomen vond ik dat die van mij nog niet eens de slechtste was. Ook viel me op dat de bussen waarvan ik op internet al fotos had gezien in werkelijkheid ook niet zo hard en strak zijn als ik dacht.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
@ Rico graag gedaan, heb er zelf ook wel es last van als ik weer es wat heb aan mijn vw ennehhh SUC7 met je examen
@ PN zo is het maar net op internet ziet alles er strakker uit, maar daarbij ieder heeft zijn eigen budget. :biggrin: Ik zeg altijd maar je kan niet in de ander zijn portemenee kijken. Daarbij sommigen hebben alleen een VW en verder geen andere dure bijkomstigheden zoals vrouw, kinderen, huis en dan is het natuurlijk lekker makkelijk lullen toch