|
|||
|
|||
r32 in je mk1 moet je niet doen pak dan een 2.5 5cilinder usa motor
|
||||
|
||||
Ja dat is idd een zeer dikke motor alleen op dit moment is dit nog een zeer kostbare motor , wel de type met de turbo erop dan
|
|
|||
|
|||
Ik weet nog wel een 2.5 een normale uit een test auto. 1350 euro al motor voor rest niks er bij
|
||||
|
||||
nee schiet ik niet echt wat mee op dan
|
|
||||
|
||||
Porsche's weer terug eronder en de Bbjes hebben een nieuwe eigenaar in Belgie :mrgreen:
De Vr6 Supercharged rijd ook en gelijk een andere bak eronder gezet We hebben het luchtfilter toch onder de auto gemaakt ipv bij de computer Zit in twijfel wat ik ga doen met de mk1 dus motor staat ter intresse peiling te koop Paar fototjes voor de volgers |
|
||||
|
||||
.
Last edited by Gout : 17-02-2014 at 00:17. |
|
|||
|
|||
Kan het kloppen dat die witte vr6 laatst op mp stond??
Had er namelijk nog ff naar gekeken. |
|
||||
|
||||
Ja klopt hij heeft een paar golfjes en wilde wat gaan uitdunnen maar hij houdt de vr6 als het goed is en verkoopt ze golf 1 cabrio met een g60 erin
|
|
||||
|
||||
Die grote gele DAF die savonds vaak binnen staat bij jou. Is dat nou een paardenwagen of voor race auto's ?
|
||||
|
||||
Auto in onderdelen verkocht
Last edited by Gout : 01-09-2014 at 00:17. |
|
||||
|
||||
Weer opzoek
Last edited by Gout : 01-09-2014 at 00:17. |
|
||||
|
||||
goed bezig weer moet eigenlijk een dikke vw op die paal komen inplaats van de mini
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
ik heb mijn oude golfje weer terug gekocht.
Deze is een paar keer van eigenaar gewisseld en heb besloten hem zelf maar weer op te gaan bouwen. Ik ga van de week kijken voor een tfsi motor Hier wil ik dan een Dsg tegen aan zetten en dat moet in de MK1 komen. More soon Last edited by Gout : 01-09-2014 at 17:47. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd danny. Oude liefde roest niet he:-) succes met de op ombouw.
|
||||
|
||||
Nice kleurtje
|
||||
|
||||
Golf MK1 TFSI DSG
Ja het blijft toch altyd kriebelen en wil wat leuks hebben voor Worthersee volgend jaar
Tfsi motor aangeschaft en even gepast Op de originele steun moet er een hoop worden aagepast aan het chassis voor ruimte. Op de foto moet het blok nog +/- 1cm meer richting het chassis maar hij komt nu al tegen de chassis poot aan. Je zou de hoek van de turbo af kunnen slijpen aangezien dit alleen een bevestiging is voor een klep. Intercooler pijp van turbo naar intercooler zou ook ingekort moeten worden. Dit zijn niet de grootste problemen maar wel een hoop aanpassingen. Daarvoor er maar voor gekozen om de motorsteunen op de chassis poten te gaan maken. Dit lijkt me ook een betere constructie !! Nu is er ruimte zat voor de turbo omdat het blok nu iets meer naar links gaat en aangezien ik met een dsg ga rijden moeten de aandrijfassen toch op maat worden gemaakt. Hopen dat als de steunen er dalijk in zitten de kap erop kan blijven ivm hoogte en de motor kap |
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
|||
|
|||
Hangt netjes hoor
|