|
||||
|
||||
Verkoper; ik
Koper; opelgek onderwerp; 4 banden beoordeling; afgesproken om de banden op mijn oprit in de aanhanger te leggen zodat hij ze kon bekijken en evt meenemen (moederdag he, niet thuis dus) netjes centjes in de brievenbus gedaan
|
|
||||
|
||||
Koper: IK
Verkoper: MartinGT Object: 3-punts gordel Echt supernetjes verpakt en snel thuis geleverd Voldeed precies aan omschrijving, gewoon nieuw Beoordeling: Dikke
|
||||
|
||||
Bijgewerkt!
|
||||
|
||||
Verkoper; dubster.be
Koper; Style beoordeling; Goed als altijd ! snelle en nette afhandeling
|
||||
|
||||
verkoper: dubster.be
koper: style beoordeling: super gelopen |
|
||||
|
||||
Verkoper; Markus
Koper; Ik Beoordeling; Super Ging om een stuur + koplampen, alles was zo geregeld, geld overgemaakt en kwam na een paar dagen met de post. Voldeed ook precies aan omschrijving.
|
||||
|
||||
Verkoper: Nixec
Koper: ik Koppeling keurig netjes verpakt verstuurd, vlotte communicatie. Maw: goed geregeld |
|
||||
|
||||
Verkoper:the daantjee
Koper: T.C.Z.L Beoordeling:
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Verkoper: Ik
Koper: Dub-Detail Beoordeling: Super!
|
||||
|
||||
Verkoper: Wahnsinn
Koper: Ik Beoordeling: Super! Op een vrijdag wezen kijken, gereden, toch nog wat tegengekomen. Prijs afgesproken, aanbetaling mogen doen en twee weken later opgehaald! Kreeg zelfs een flesje olie erbij omdat die dag net het lampje ging branden. Top geregeld!
|
||||
|
||||
Verkoper: Herm Schreurs
Koper: Style Beoordeling: Goed ik ben weer uit de brand geholpen en voor een zacht prijsje
|
||||
|
||||
Verkoper: Herm Schreurs
Koper: ik Sven-GTI Beoordeling: Super, ik had wat spul nodig die ik voor een hele mooie prijs over heb kunnen nemen
|
||||
|
||||
verkoper: dennis@polo86c.nl
Koper: ik Eergister avond gekocht. Vandaag netjes verpakt in de bus. TOP
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 31-07-2013 at 20:08. |
|
||||
|
||||
Verkoper: Sven-gti en zijn broer
Koper: ik Vr6 blok gekocht, alles is zoals aangegeven, vriendelijke ontvangst. Maw TOP! |
|
||||
|
||||
Bijgewerkt
|
||||
|
||||
Koper: Ik
Verkoper: MK2EditionOne Beoordeling: Super, veel kleine onderdelen gekregen voor erg weinig, zelfs nog iets extra's waar ik niet om had gevraagd. Na het betalen was het pakketje ook vlot binnen, ik ben helemaal tevreden.
|
||||
|
||||
koper : ik
verkoper : Mtdi beoordeling : super , versnellingsbak van hem overgenomen (wel via een ander forum) al verzonden nog voor ik betaald had ook al was er eigenlijk geen haast bij vandaag netjes verpakt ontvangen en het geld zal over een paar dagen wel op zijn rekening staan (hangt nu ergens tussen belgie en nederland) bedankt voor t vertrouwen |
|
|||
|
|||
koper: ik
Verkoper: mk2d Betreffende g60 remmen. Bij aankomst had hij de helft vd delen niet....(ok shit happens) Ter goeder trouw zei de verkoper dat stuur ik je nog na.......(nooit moeten doen dus) Bij thuiskomst blijken de klauwen 256 klauwen te zijn...... Hem pb s gestuurd ed , maar weinig reactie..... Ik plaats iets op het forum en ineens reageerd de verkoper...... Ongelukje gehad zei deze ik laat zeker iets van me horen...... Tot op de dag van vandaag niks meer gehoord of gezien....... Intussen 4 mnd geleden of zelfs nog meer.... Ben hier natuurlijk niet erg blij mee, dat snapt iedereen, maar vind dat ik het redelijk netjes geplaatst heb........ Maar als ik dezegene persoonlijk spreek , zal ik hopelijk net zo vriendelijk reageren. |
|
||||
|
||||
Verkoper: Melvin - US Lights Beoordeling: Super! Wist me duidelijk te vertellen hoe ik kon controleren of dit onderdeel op mijn auto aanwezig was of niet. Schappelijke prijs, en bood zelfs aan de verzendkosten te delen. Heb de track and trace code gekregen, kan ik kan zien wanneer het pakketje wordt verstuurd en wanneer het bij mij is. Een dikke dus!
|
||||
|
||||
Verkoper: Orgasmico Beoordeling: Waardeloos. Niet gekregen wat hij zei dat hij had verkocht, en wanneer ik hem hier op wees zweeg meneer. Lekker opgelicht dus. Zulke stakkers moeten van het forum verboden worden.