![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer een leuk pakketje ontvangen uit duitsland . Het was even zoeken maar heb de originele feuerwehr logo stickers gevonden en gekocht
![]() ![]() Ook zijn de wielen klaar . ![]() Van het weekend weer zat te rommelen .
|
||||
|
||||
![]() Gave stickers! Ben benieuwd hoe de wielen zullen staan..
|
|||
|
|||
![]() Morgen avond ff tjoenen!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Tof project
![]() Mag ik vragen hoe je dat met het naafgat van de wielen gaat doen, aangezien deze 60.1 ofzo is t.o.v. 57.1 vw? ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wieltjes centreren prima op de 4 wielbouten...
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad ja . En heb centreerringen
|
|||
|
|||
![]() ik hou helemaal niet van ratstyle, maar als je het dan doet dan is zoiets wat jij dus doet wel grappig! zonder die ladder en straks met die brandweer stickers erop gaat het nog beter lijken denk ik.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog wel een kortere ladder, ook hout en oud, 2 zelfs! Misschien wat praktischer haha
|
|
|||
|
|||
![]() Ik had al gedacht inderdaad centreer ringen, maar die zie je natuurlijk zitten omdat het zaakje open is, wat natuurlijk niet zo mooi is. Vandaar de vraag ook
![]() ![]() Ben benieuwd hoe het onder de rat zal staan, denk wel netjes, zeker als je hem schoftig laag schroeft ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
schoftig laag is the way to roll. Ben benieuwd naar 't totaalplaatje. |
|
|||
|
|||
![]() Zekers, is voor de mijne ook de bedoeling. Moet alleen nog een set wielen scoren wordt 15'' opel staal, 6j et49 ( met spacer waarschijnlijk) , waarvan de achterste verbreed worden naar 7j , en een v-maxx of ta-technix schroefset die goed laag kan. Heb nu zo'n skg ding maar dat is dikke bagger
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt ...
![]() Heb afdek kapjes , dus de centreerringen ga je niet zien . Morgen gaat de golf schoftig laag , zal alleen het een en ander moeten gaan aanpassen ![]() De ladder komt er waarschijnlijk niet meer op . Vindt het net ff te
|
||||
|
||||
![]() Tis weer tijd voor een update .
Gisteravond de tekst feuerwehr van de motorkap verwijderd omdat dat het toch niet helemaal was . Vervolgens de motorkap wit gerold en het feuerwehr logo erop geplakt . Helaas is de verf nog niet helemaal droog om te schuren . Volgende week maar weer met de motorkap verder ![]() Vandaag voor het schroefset er onder vandaan gehaald en de hulpveren verwijderd , om nog iets verder te zakken ![]() Met dit als resultaat ..... ![]() ![]() ![]() Alleen loopt nu de aandrijfas aan de bijrijderskant aan bij een kuil in de weg . Nu had ik ooit eens gehoord dat hier ook een dunne versie voor is . Iemand die dat kan bevestigen ?
|
||||
|
||||
![]() WTF !!!!
Dit is lekker ruig ![]() Benieuwd hoe het zal zijn met de motorkap opgeschuurd..
|
||||
|
||||
![]() geweldig karretje zo
![]()
|
|||
|
|||
![]() Doet toch is normaal man...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank u dank u .
Haha was zeker gezellig @ de schuur
|
|||
|
|||
![]() Je kunt je chassis notchen, zodat de aandrijfas meer ruimte heeft.
Complimenten voor de auto. Ziet er echt gaaf uit ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt .
Net ff de search gebruikt en dat is idd de enigste oplossing . En dat moet dan maar gebeuren , want wil eigenlijk de laatste cm draad dat nog over is zakken ..
|
|||
|
|||
![]() Dat is inderdaad een nadeel van grote wielen. Ik ga nooit groter dan 15" en dan met platte banden krijg je hem wel op de grond.
![]() Maar notchen is een prima oplossing, succes ermee.