|
||||
|
||||
Quote:
Zie je antwoord nu pas Maar het is een Fabia zoals deze: (de enige foto die ik er van heb wilde niet het www op ) |
|
||||
|
||||
De Bora is overigens verrekte mooi (vond ik zonder de verlaging ook al )
|
|
||||
|
||||
Bora Station heeft iets idd
|
|
||||
|
||||
Zaterdag een set originele OZ Aristo's opgehaald Ze werden op Marktplaats aangeboden als originele Seat wielen, maar had zo'n vermoeden dat het wel eens originele R32 wielen zouden kunnen zijn. De prijs was nog minder als de gemiddelde immitatie RS4/6/a8 Le Mans in 18 inch dus de gok maar gewaagd. Bij de verkoper aangekomen meteen aan de binnenkant gekeken en jawel, VW merktekens en nummers en OZ stempel!
De Seat logo's op het naafkapje bleek ook nog eens een sticker te zijn haha Alleen één probleem.... Ik weet niet of ik ze onder deze auto wel mooi vind Misschien toch een andere kleur er op. In kleur van de auto, of weer nimbus gray, ik weet het nog niet. Er zit wel wat lichte schade op dus zal ze toch moeten spuiten. De auto doet het verder goed, alleen de abs pomp geeft storing en er moeten nieuwe schijven en blokken op. Tenminste, dat zegt het display Ook slaat de airco pomp niet aan, eens kijken of ik daar nog iets aan kan doen voor het echt warm word.
|
||||
|
||||
Staat goed hoor, ik wist het wel.
|
||||
|
||||
Quote:
+ 1 |
|
||||
|
||||
Wielen zwart
|
||||
|
||||
Quote:
Of toch weer nimbus grey
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit Neil!
|
|||
|
|||
Wielen staan mooi onder de golf. Als ze dan toch een andere kleur moeten zou ik ze wit spuiten. Maar das gelukkig een kwestie van smaak.
|
|
|||
|
|||
Kijk voor je airco eens naar de hoofdzekering in je motorruimte... Mocht je geluk hebben zoals ik toen loopt je pomp weer fijn mee :P
|
|
||||
|
||||
Ik ga nog een paar nachtjes slapen over de wielen, ben nog niet overtuigd maar begin er aan te wennen.
@VWJYI: Thnx, ga ik straks gelijk even checken 👍
|
||||
|
||||
Quote:
Op laten maken bij Wheelcare in silver metallic flake poedercoating, had ik met die Bugatti's destijds laten doen; zo mooi onder een donkere auto... Is dat er ook voor m'n Octavia, luchtvering alleen voor achter?
Last edited by Audi1981 : 03-05-2015 at 08:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn ooit eens in Vlissingen een Golf4 wezen kopen, daar lagen toen ook zulke wielen. |
|
||||
|
||||
Oh idd ja, die hebben jullie gezien toen
Toen met de polo gti toch?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, heb ik nog steeds. Gaat ook niet zo snel weg, nog steeds een 'ondeugend autooke' |
|
||||
|
||||
Vriend van me heeft er ook 1, die gaat binnenkort op 17 inch ultraleggera's en daarna voor verlaging en stage 2 kit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de gouden tip! Het verdeelblok op de accu is idd rot, zekering van de ABS was doorgebrand en door het rommelen aan het blok is ook de aircopomp weer gaan werken Nu alleen nog een nette gebruikte vinden, of gewoon even bij de dealer informeren wat een nieuwe kost. Moet eerdaags ook de remmen rondom gaan vervangen en de hulpveren voor er weer tussen zetten ivm APK. De wielen ben ik aan het schuren en worden nimbus gray. Zwart zie ik tegenwoordig op iedere zwarte Audi of BMW en maakt de wielen net wat te onopvallend. En had drie jaar geleden eigenlijk spijt van het verkopen van de Aristo's in die kleur dus nu gewoon nog maar een keer
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Altijd goedkoper dan een nieuwe pomp zo'n verdeelblok. Fijn dat het een cheap fix is.
|