![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog eentje, is wat minder door die stomme kabel voor de lamp.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Nu maar eens kijken wanneer ik die BBSjes bij Sixpack ga ophalen, wil hem natuurlijk niet te lang laten zitten met mijn velgjes.
En ik moet even een nieuw setje bandjes bestellen. Aangezien ik het gewoon lelijk vind dat er twee verschillende soorten banden profiel op de velgen zou komen als ik 165-45-15 zou pakken, pak ik nu toch maar 165-50-15 NSII van NangKang. Dan heb ik tenminste het zelfde profiel op de velgen. Gr Ronnie Edit: Bandjes zijn besteld en betaalt. ![]() Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 02-01-2010 at 20:38. |
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() niet alleen in den haag hoor
![]() rick-b kwam bij naafkappen halen en die kon ook niet meer vooruit of achteruit sommige straten moet je gewoon niet komen ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() je spoiler is nu van de vloer af Ronnie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan d'r over meepraten, toen ik naar de poster hierboven ben geweest.
Bezoekje aan Alberto, en het ging al mis op de gewone weg. Geen kuilen, geen drempels, alleen een kleine bolling in de weg. Heel de wijk doorgeschraapt met de lip voortdurend op de grond. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nice jung...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal morgen eens kijken of die nog wat kan zakken, zal lastig worden aangezien de aandrijfassen en spoorstangen aardig zijn ingesleten in de carroserie. Denk dat ik eerder eens een nieuwe lip kan bestellen. Gr Ronnie ![]()
|
||||
|
||||
![]() beide wielen zien er netjes uit ron!
mooi werk!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is de buurt hier wel gewoon ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lager leggen hoeft niet, er ligt sneeuw genoeg nu ![]()
|
||||
|
||||
![]() lekkere combi : schrapen en pekel... De velgjes staan wel goed! Leuk wijkje daar bij Michiel he
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat netjes ronnie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Auto even gewassen vandaag, en natuurlijk direct de sloten vast zitten nu ja.
Maar hij staat er weer redelijk bij. (voor hoelang?) @Martiepartie: Ja inderdaad die drempels bij hem in de buurt zijn echt hoog en vooral erg kort dus je hebt echt geen kans om er zonder te raken over heen te komen. @Mistercool: Tnx..ben ook tevreden. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Teledails staan hem goed Ron
![]() Tot de 10de!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Ja dankje, en tot zondag.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() De velgen staan vooraan goed, achteraan zijn ze wat te smal, of vallen ze te ver naar binnen vind ik.
Heb trouwens eerder deze week bericht gehad van BFI, maar de onderdelen zijn nog steeds niet binnen. Heb de uitdraai gehad voor de drukregelaar, en ook die was de verkeerde. De juiste is nu besteld, dus we zijn benieuwd.
|
||||
|
||||
![]() vind ze achter ook wat te smal vallen,ziet er op zich wel goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke ik zie het wel,.komt inorde Gr Ronnie