|
||||
|
||||
Ik doe het vooral ook voor een stukje looks vind zo'n ding gewoon vet!
Voordeel Is dat je pook stuk dichter bij je stuur komt, Zal voorlopig nog wel even duren voor de auto rijdt maar We kunnen dan straks wel netjes passend maken voor ik aan de carrosserie begin
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Gister dan eindelijk de shifter mogen gaan halen!
super dik tevreden hele mooie shifter, met behoud van middenconsole en als extra de rode hevel voor zijn achteruit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nice!
|
||||
|
||||
Echt super vet!
|
|||
|
|||
Mooie toren Wallus!
|
|
|||
|
|||
Is het raar dat ik het helemaal niks vind? In een echte racer snap ik het wel, maar bij een voor de rest origineel interieur vind ik het niet echt passen. Maar het kan natuurlijk wel een kwestie van function over form zijn.
|
||||
|
||||
Dat kan ik me zeker voor stellen!
Ben ook langzaam aan beetje aan het kijken hoe en wat precies! Ik heb de vdo meters, het sparco stuur en nu dan de toren En heb altijd al het idee gehad van een rolbeugel zonder de Functie van de achterbank te missen maar dat is nog even kijken Verder moet je er zeker indd van houden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 16-05-2016 at 17:03. |
|
||||
|
||||
Supernice!
Ik mis die toren nog maar heb ook de vdo meters (aangevuld met zeitronix). Die wenst met de kooi had ik ook, opgelost met een gepolijste alu heigo kooi die tot in de kofferbak doorloopt. Beter als de volle wiechers, wordt in- en uitstappen zo dukes of hazard van Gaat lekker hiero je golf wordt steeds dikker |
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon de achterbank eruit laten en dan een kooi laten maken ala porsche gt3 rs,staat superdik Overigens zijn er zeer veel auto's die met een dergelijke shifter in een origineel interieur rijden,heb er zat gezien bij de nurburgring En natuurlijk ieder zijn smaak |
|
||||
|
||||
Vet!! Ik ben wel heel benieuwd hoe het je straks bevalt
|
|
||||
|
||||
Ik ben heel benieuwd naar hoe die shifter staat in gemonteerde toestand!
|
||||
|
||||
ik ben in beide in heel erg benieuwd erik en johan
Quote:
staat zeker dik michel! maar wil graag het gehele interieur behouden als de achterbank geen functie meer heeft door de kooi is niet erg! gewicht speelt verder toch ook niet echt een rol omdat het geen tracktool ding word
|
||||
|
||||
Heb je geen foto's van deze shifter in gemonteerde toestand met console?
|
||||
|
||||
ik heb hier zelf geen foto van nee
|
||||
|
||||
Na wat huiselijk gehobby zaterdag toch nog even wat tijd gevonden
om alvast weer is langzaam aan de golf te gaan starten fijn gevoel staat voorlopig even omhoog beginnen met het demonteren van de remmen etc zodat dit omgeboord kan gaan worden de corvette's kunnen worden afgedraaid banden monteren en passen en meten voor de carroserie de sebrings zijn voor sale! als er intresse is mag via PB ook maar eens de camera gaan opdiepen voor wat goede foto's in het vervolg
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 12-06-2016 at 20:58. |
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
||||
|
||||
thanks peter! heerlijk na een jaar weer wat ''gang'' gemaakt te hebben
|
||||
|
||||
Lekker bezig weer!! Elke vooruitgang is toch meegenomen!
|
||||
|
||||
Die schakeltoren is echt wauw!
|
|
||||
|
||||
Knappe updates !