|
||||
|
||||
Zo net even bij Kicken geweest en daar twee nieuwe achterbandjes laten monteren. De voorste banden zitten nu 3weken op de velgen en waren al van 8mm naar 6mm gesleten en de auto is uitgelijnt. Slijten erg hard moet ik zeggen die nangkang as1 banden maar rijden super. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ronnie,
1,8 mm (van die "verdwenen" 2mm) liggen nog in Zemst op het asfalt. |
|
||||
|
||||
Hahaha ja dat kan kloppen gas bleef even hangen daar in die bocht. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
vandaag gebelt met sixpack, hij was aan de velgen begonnen met repareren wat die andere prutser gedaan had. Maar volgens Peter zou alles goed komen en kan ik in maart als het goed is mijn velgen onder de wagen hebben. Gelukkig want dan is vw-speed. En mijn verjaardag dus dat zou super zijn. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik wens iedereen een gelukkig 2010 toe. En kijk uit met de vingers want die hebben we allemaal hard nodig bij het bouwen van onze auto's.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Dank u en hetzelfde!
Mijn vingers kan ik echt niet missen, dus dat komt wel goed. |
|
||||
|
||||
nog even en dan is het zo ver dan is 2010 een feit en kunnen we van een nieuw meeting jaar genieten. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Als het goed is ga ik morgen de Teledails ophalen in Den Haag, hoop dat het weer een beetje mee werkt, dan kan ik ze morgen in de middag onder de auto knopen, als tenminste de banden bruikbaar zijn.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
120 nieuwe rvs bouten,26 helicoils,randen gepolijst en de rommel netjes afgedicht. wat een meuk kwam eruit die wielen zeg ... Effin, heb m'n best erop gedaan, maar voorlopig ben ik er wel even klaar mee om gepruts van een ander op te lappen.. |
|
||||
|
||||
zo ronnie kun je 2 setjes wielen afwisselen
zien er wel goed uit nu. en ze zijn in goede handen geweest. waar niet normaal wat die allemaal gedaan heeft kijk die boutjes eens. greets eddy
|
||||
|
||||
Peter je bent de beste..
Heel erg bedankt, laat je me even weten hoeveel ribben het uit me lijf gaat kosten hahahaha... Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 01-01-2010 at 23:02. |
|
||||
|
||||
26 helicoils nodig ( dus schroefdraad naar de klote geweest), m7x32 bouten MET moeren, tjongejonge..... Welke prutser heb je die wielen aan meegegeven Ronnie??
Dat kon mijn vriendin zelfs beter! Goed bezig Peter
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Netjes Peter
WTF is er met die wielen gebeurd zeg, wat een beunhaas! Maar nu zijn ze tenminste weer netjes in orde
|
||||
|
||||
zo nu onderweg naar huis met de porsche velgen in de bak. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Komt goed, tis natuurlijk wel zo dat de schroefdraad er niet beter op wordt, maar alles zit op moment,dus waarschijnlijk bij een volgende renovatie ( kan me voorstellen dat ze opnieuw gecoat gaan worden) er meer helicoils ingaan.
maar das zorg voor later. ik heb de velgbedden ook verwisselt, voor naar achter, paste beter. greez peter owja met garantie op luchtdichtheid |
|
||||
|
||||
@Sixpack: We houden contact voor de verdere afhandeling, en nogmaals heel erg bedankt.
@de rest: Het was een prutser uit Landgraaf, en ik zal er nooit of te nimmer een set naar toe brengen, ik heb geleerd van nu af aan, is Sixpack de man. Dan nu hier een foto van hoe de Golf er nu bij staat. Morgen even wassen en dan maak ik wel even betere foto's. Hij is nu echt vies van al die pekel op de weg naar Den Haag, en man o man wat zijn daar de drempels hoog. Michiel nog bedankt voor de wielen en adapters hé Foto.: Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Vet
|
||||
|
||||
TOP! ziet er echt prima uit!
ook de BBSen weer zeeeeer netjes! Drempels hoog in Den Haag? ben maar blij dat je lip dan al voor de helft weg is! |
|
||||
|
||||
netjes
|
|
||||
|
||||
Nee echt zulke hoge drempels heb ik echt nog nooit mee gemaakt, die jongen waar ik ze van kocht had nog nooit iemand zo laag zien rijden in Den Haag en ik kan begrijpen waarom, Gelukkig heb ik 3 bussen tektiel staan want die zal ik nu wel nodig hebben. Heb echt gewoon vast gehangen dat mensen moesten helpen om mij van de drempel te krijgen.
Gr Ronnie