|
|||
|
|||
Een foto is snel geplaatst Richard.
Gaat vrijwel even snel als commentaar geven...
|
||||
|
||||
Om Richard te helpen .......Schroefsetje eronder en klaar
|
||||
|
||||
Ik ga toch voor die gele (en n petje)
|
|
|||
|
|||
Hooguit een "Bumpcap" als ik in de fabrieken van Heineken rondloop, verder nooit een pet op Richard, excuus dat ik niet aan je verwachtingen doe.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zozo een heineken medewerker Hier nog 1 haha. Werk alleen bij de groothandel in deventer |
|
||||
|
||||
volledig offtopic, maar ik ben een van die mensen die probeert jullie banen in stand te houden!
|
|
||||
|
||||
Winterhok heeft weer een APK
1 middendemper en weer gaan met t ding |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoho, ben niet in dienst van Heineken, ik werk bij een extern bedrijf dat service verleend aan Heineken. Den Bosch, Zoeterwoude, Algerije & Nigeria. EnVeeZee: Ik ben je eeuwig dankbaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als er nou één ding "overdone" (jouw favoriete woordje?) is, dan is het deze reactie. Absurd... |
|
|||
|
|||
Quote:
Overdone.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Loopvlak valt ruim binnen de kasten, velgen steken 2 cm uit. Is het een verbetering? Vind ik wel. Gaat de wegligging er op vooruit? Ja (ten opzichte van de originele wieltjes) Bespaar je er brandstof mee? Zeker niet! Dit komt op me over als het persé functieloos willen afwijken van wat bij VW de norm was, als het net even extremer maken dan zinvol is. Nee hoor, dit is gewoon zoals ik een golfje mooi vind zonder er al te veel geld aan uit te geven. En ik moet toegeven dat ik toch wel een beetje trots ben op mijn wagentje Om ontopic te blijven, hier nog een foto van mijn golf in zijn vorige gedaante. Ik denk dat je hem zo nog net even mooier vind
|
|||
|
|||
vette kleur ook!
|
|||
|
|||
Dit is mijn mk2 uit '83
Paar fotos gemaakt toen deze voor het huis stond. |
|
||||
|
||||
Mooi ding kerel!
|
|||
|
|||
Thx man, wil zelf alleen nog ff wissertje achter plat leggen
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=BobbyEdition1]Een foto is snel geplaatst Richard.
Gaat vrijwel even snel als commentaar geven... Bedankt voor je sneer. En nee: commentaar geven gaat makkelijker dan goede foto's maken. Bovendien is er in het laatste halfjaar veel - in detail - aan mijn autootje veranderd. Natuurlijk geen verlagingssetje, maar bijvoorbeeld de toevoeging van een bloemenvaasje aan het interieur, een extra knikhondje en de bevestiging van een hoefijzer aan de grill waarmee half Nederland toen rondreed. Om het nog maar niet over het gehaakte hoedje te hebben dat de wc-rol op de hoedenplank zo 'sierlijk' verstopte. Er waren toen minder wegrestaurant of benzinestations met openbaar toilet... Als ZZP'er heb ik het nu bijzonder druk, gelukkig. Maar binnenkort start ik een topic over mijn trots. Ik noem het 'origineel, dan doe je al gek genoeg'. Nog iets: ik heb niets tegen velgjes, petjes of ander gedoe dat oneigen is aan de Golf II. Het is alleen niet mijn ding. Laat iedereen zich lekker uitleven en desnoods velgen kopen die meer waard zijn dan de rest van de auto. Maar gun mij de lol van de Golfjes te genieten die ik niet kon betalen toen ze werden uitgebracht, in de staat hoe ze toen in het straatbeeld verschenen. |
|
||||
|
||||
Ga dan niet lopen haten
|
||||
|
||||
Quote:
Daar is volgens mij geen sprake van: hij geeft zijn mening, en omdat die nogal afwijkt van wat op dit forum normaal lijkt te zijn, wordt hij afgebrand. Dát is pas fout, IMNSHO. |
|
|||
|
|||
Quote:
Niks te schroefsetje. Het kwijl loopt nu toch al uit je mond? Geen roestplekje te zien, ondertussen iets meer dan 44.444 op de teller en nog steeds de eerste lak. Knap toch voor een auto die meer dan achtentwintig jaar oud is? |
|
||||
|
||||
indd erik! en een erg deftig golfje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |